Gå til innhold

Stikker.no - Erfaringer å dele?


Strat90

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med kjøp (av strenger, i hovedsak) fra denne siden? Jeg tenkte jeg kunne spørre i gitartråden, men siden de også selger stikker tenkte jeg kanskje at trommerne på forumet også kanskje visste noe :)

 

De har meget hyggelige priser på gitarstrengene, imotsetning til mine lokale forhandlere, så jeg kunne tenkt meg å kjøpt noen sett til akustisk og elektrisk gitar derfra :cool:

 

Hvis noen har erfaringer med andre forhandlere på nett som selger strenger er disse også gladlig mottatt :thumbup:

 

Lars ;)

Endret av Strat90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Nå har jeg også endelig fått bestilt noe derifra :)

 

Jeg bestilte to sett med strenger. 2 pk D'addario EXL110 strenger. Jeg bestilte rundt 21.00 Søndag kveld. I fem-tiden dagen etterpå fikk jeg opplysningen om at orderen er sendt som brev. På tirsdag formiddag var brevet med to pk strenger i postkassen, som bestilt :)

 

Prisen ble tilsammen rundt 120.- inkl. frakt, som er hva jeg ellers betaler for ett sett med samme strengene hos min lokale forhandler :yes:

 

Er meget fornøyd med denne nett-butikken og vil helt klart handle her videre :thumbup: Anbefales!

 

Lars ;)

Endret av Strat90
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...