kjetilm Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har Call fo Duty 2. Er det bedre å ha det via steam? Er det noen som har det via steam? Kan man bruke CD keyen til steam?
The-Flu Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Jeg tror du kan registrere cd-keyen din i Steam å få spillet lagt til på listen der. En kompis gjorde værtfall det med ett gammelt Counter Strike spill. Det positive med å ha det i steam er at du kan laste det ned igjen om harddisken din skal ta kveld eller noe, pluss oppdateringer komme med det samme. I menyen oppe går du inni Spill, Aktiver et produkt i Steam. Er jo verdt et forsøk:)
kjetilm Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Skrevet 23. juni 2007 JA det vet jeg men er det en fordel. er det lurt?
Rescue me Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 JA det vet jeg men er det en fordel. er det lurt? 8927419[/snapback] Steam tar ressurser når den kjører i bakgrunnen noe som gjør at CoD2 ikke vil kjøre så godt. Jeg ville ikke ha gjort det.
Skagen Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 (endret) Steam bruker 0% av CPU-krafta når programmet idler (ikke-målbart), også bruker Steam aldri mer enn 8 MB minne på min PC. Akkurat nå ligger den like over 6 MB minne. Så jeg mener det er tøys at Steam skal kunne ha noe signifikant innflytelse på hvordan spillene yter når selv en gammel 66 MHz 80486-maskin kunne kjørt Steam. Endret 23. juni 2007 av skag1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå