Gå til innhold

Hvilken hårvoks til denne frisyren?


Anbefalte innlegg

Er litt enig i det Olsen sier. ID og Renati er veldig lik. De lukter dritt begge to, men holder greit. Får ikke lov å bruke den av damen, fordi hun syns det lukter dritt og ser "sovd" ut etter 10 min med den. Er igrunn enig.

 

Nå bruker jeg faktisk voks fra H/M. Koster 30,- og desidert noe av det beste jeg har brukt. Blir omtrent sliten av å gni den ut i hendene, og den holder VELDIG lenge.

 

Grå boks med "tittelen" Gelwax.

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke en eneste tråd som omhandler hår, uten att Terense Renati blir nevnt:D

8942309[/snapback]

 

Det betyr vel bare en ting egentlig?

8974944[/snapback]

 

At folk er utrolig tafatte....

 

Er dte forskjell på om dere spiser vanlijeis fra hennigolsen, eller vanlije is fra diplomis?

 

ID og Renati er akkurat det samme! Kun prisforskjell...

8975012[/snapback]

 

 

Ja, men hva skal jeg gjøre da, når jeg ikke får tak i ID her jeg bor! (Hamar.) (Vet ihvertfall ikke om noen som selger den her)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Not rly. I mitt hår holder Renati mye bedre, men må si ID er en kjempefoks med tanke på prisen.

8976071[/snapback]

 

Det må bare være noe du tror. Jeg har testet de mot hverandre samme dag... de holdt like bra!

8976499[/snapback]

Det har da mye å si hvilken hårtype du har :).

8979092[/snapback]

ID Hair Wax og Renati er akkurat det samme, spørr friøsren din :innocent:

Lenke til kommentar
Hei! Har tenkt til å klippe meg i noe i samme gate som dette bildet. Hvordan hårvoks vil dere anbefale meg til den frisyren? Har forresten renati fra før, men hadde vært bra hvis noen kunne komme med noen anbefalinger! Har mellomtjukkt år forresten!

 

Edit: Ohh, tusen takk :) Må ha skjedd noe mystisk, var sikker på at jeg var ved mote og velvære..

8900018[/snapback]

 

skjenner en som har helt lik frisyre som det, han bruker da define paste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...