Gå til innhold

Bærbar fra 7-10 tusen


Anbefalte innlegg

Hei ser det er mange tråder om det nokså samme men skriver en ny likevel.

 

Jeg ser altså etter en bærbar som jeg egentlig skal bruke til det meste. I det så legger jeg surfing, spilling, video og musikk.

 

Jeg skal bruke pcen når jeg studerer så er greit om den er i stand til det å. Pluss at den ikke bør være for tung og svær. Ikke 17 tommer skjerm.

 

Trenger ikke å ha det beste grafikk kortet men er greit om det er bra til å spille spill som PES og Fifa foreksempel. Har sett på en del PCer og blant annet LGE500. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335105 Er den bra?

 

Hadde vært greit om den hadde 120 GB, GB ram og Windows Vista men er ikke must.

 

Prisklasse 7-10 000 kr, men jo billigere jo bedre.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei ser det er mange tråder om det nokså samme men skriver en ny likevel.

 

Jeg ser altså etter en bærbar som jeg egentlig skal bruke til det meste. I det så legger jeg surfing, spilling, video og musikk.

 

Jeg skal bruke pcen når jeg studerer så er greit om den er i stand til det å. Pluss at den ikke bør være for tung og svær. Ikke 17 tommer skjerm.

 

Trenger ikke å ha det beste grafikk kortet men er greit om det er bra til å spille spill som PES og Fifa foreksempel. Har sett på en del PCer og blant annet LGE500. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335105  Er den bra?

 

Hadde vært greit om den hadde 120 GB, GB ram og Windows Vista men er ikke must.

 

Prisklasse 7-10 000 kr, men jo billigere jo bedre.

 

Takk

8899037[/snapback]

Lenke til kommentar
Hva legger du i spilling? Vil dette si de nyeste spillene?

 

Du kan se på multicom IFL90.

8899756[/snapback]

Takk for svar. Er ute etter et grafikk kort som er best mulig innen innen prisklassen jeg satt. Men ikke sånn at det går stygt utover resten av maskinen.

Hadde vært greit ja om det tålte de nyeste spillene på en ok måte.

Lenke til kommentar
Da ser det ut som at IFL90 er maskinen for deg, den har blant det kraftigste skjermkortet du får tak i samt at resten av pc'en er veldig god.

8901847[/snapback]

 

Ok. Syns IFl90 blir litt dyr når jeg oppgraderer den til 2 GB ram og Windows Vista. Da kommer den på over 11 000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...