ticsyboy Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 hei! jeg prøver og lage meg en webside. den skal ha bruker registrering og skal ha xp til en uwc3 server. og vise banns til spillere på netter og ha admin login. jeg har ikke peiling på sånt. hvor starter jeg? noen som ville ha lagd siden til meg for en rimelig pris? MVH: Nicolas
Vindstille Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 ... skal ha xp til en uwc3 server. Her må du nok forklare nærmere. Jeg er dessverre ingen gamer så litt mer detaljert beskrivelse hadde gjort seg. Men sannsynligvis er nok de du ønsker såpass komplisert at litt enkel, ordinær PHP-programmering ikke hjelper. Så enten må du nok lære deg en hel masse (en til to år med hard jobbing) eller så kommer det til å koste rimelig mye. Jeg er lei for å si det, men det er nok stor sannsynlighet for at du må glemme hele greia hvis det ikke finnes noen gratis greier der ute.
ticsyboy Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 ... skal ha xp til en uwc3 server. Her må du nok forklare nærmere. Jeg er dessverre ingen gamer så litt mer detaljert beskrivelse hadde gjort seg. Men sannsynligvis er nok de du ønsker såpass komplisert at litt enkel, ordinær PHP-programmering ikke hjelper. Så enten må du nok lære deg en hel masse (en til to år med hard jobbing) eller så kommer det til å koste rimelig mye. Jeg er lei for å si det, men det er nok stor sannsynlighet for at du må glemme hele greia hvis det ikke finnes noen gratis greier der ute. 8900249[/snapback] jeg har sett mange sider der ute;) jeg tror uwc3 xp statics går an og laste ned, men jeg finner ikke ut hvor, men jeg vet det finnes til wc3ft. men takk for svaret;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå