Gå til innhold

Ezmo - Ny musikktjeneste, musikkens youtube?


audungk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ezmo er en ny tjeneste på nett som allerede har fått litt PR (VG og IT_avisen).

 

Konseptet er ganske enkelt, etter at du registrerer deg får du en konto med ubegrenset lagring, samt ti inivtasjoner som gjør at du og vennene dine kan dele hverandres musikk.

 

Hele greia er gratis, og begynner nå å bli litt mer stabil... Fikk ikke lasta opp musikken min i begynnelsen, men nå går det bedre....

 

Eneste drawbacket er at det tar laaaaaaaang tid å laste opp 35GB!

 

Prøv selv på www.ezmo.com!

8895748[/snapback]

 

Her fremstår du som bruker.

 

Det er bare å beklage at vi har vært litt ustabile i det siste. Utviklerene gjør sitt beste for å rette opp alle barnesykdommene, slik at ting skal funke bedre fremover. Forhåpentligvis skal ting være stabile nå, men om du opplever noe problemer er det bare å sende oss en mail på help [at] ezmo.com

 

For de som ikke har funnet oss enda:

 

[...... snip ...]

 

Audun fra Ezmo

9090928[/snapback]

 

...og her er du ansatt. Det viser vel ikke helt lite frekkhet. Er det sånn dere driver så holder jeg meg heller unna.

Lenke til kommentar

Du har helt rett i det du påpeker, tigerdip, og jeg skal være den første til å beklage dette.

 

Det første innlegget var fra en tråd jeg selv startet, på eget initiativ, for å se om det kom noe respons ut av dette. Ingen innlegg kom, og et par uker senere ble tråden min (som da ikke hadde noen innlegg) slått sammen med en senere startet tråd som viste seg å generere aktivitet.

 

Da det begynte å komme opp en del spørsmål og tilbakemeldinger i denne tråden, tenkte jeg ikke over at jeg brukte det samme brukernavnet for å poste og valgte å svare på det som jeg følte at trengte svar.

 

Jeg forstår frustrasjonen over hvordan jeg har fremstått, og beklager det hele. Kanskje litt sent, men jeg har altså sommerjobben min hos Ezmo, og en stor del av arbeidsoppgavene mine er å lokalisere steder som skriver om ezmo og følge opp disse, samt support og annen nettvakt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...