Gå til innhold

Slette alt på en Acer 5633


Pepsi

Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer 5633 som har begynt å leve sitt eget liv etter at jeg installerte Vista.

Hurtigtastene har sluttet og virke og den vil ikkje gjøre noe av det jeg vil den skal gjøre. Jeg installerte Vista og slettet XP. Burde jeg tatt en oppgradering i steden for?

 

Det jeg vil nå er å slette ALT på maskinen og legge inn på ny. Hvordan gjør jeg det??

Nytter jo ikke med en gjenoppretting, all driten er jo der fortsatt.

 

Hjelp tas imot med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Acer 5633 som har begynt å leve sitt eget liv etter at jeg installerte Vista.

Hurtigtastene har sluttet og virke og den vil ikkje gjøre noe av det jeg vil den skal gjøre. Jeg installerte Vista og slettet XP. Burde jeg tatt en oppgradering i steden for?

 

Det jeg vil nå er å slette ALT på maskinen og legge inn på ny. Hvordan gjør jeg det??

Nytter jo ikke med en gjenoppretting, all driten er jo der fortsatt.

 

Hjelp tas imot med takk.

8894170[/snapback]

Sett inn en windows XP cd og formater disken, så er det bare og installere XP.

Lenke til kommentar
Jeg har en Acer 5633 som har begynt å leve sitt eget liv etter at jeg installerte Vista.

Hurtigtastene har sluttet og virke og den vil ikkje gjøre noe av det jeg vil den skal gjøre. Jeg installerte Vista og slettet XP. Burde jeg tatt en oppgradering i steden for?

 

Det jeg vil nå er å slette ALT på maskinen og legge inn på ny. Hvordan gjør jeg det??

Nytter jo ikke med en gjenoppretting, all driten er jo der fortsatt.

 

Hjelp tas imot med takk.

8894170[/snapback]

Sett inn en windows XP cd og formater disken, så er det bare og installere XP.

8894207[/snapback]

 

Ok. Gjelder det samme hvis jeg vil ha inn Vista igjen?

Tror nemlig ikke at installeringen første gang gikk helt som det skulle.

Lenke til kommentar

Du kan jo forsøke å formatere og legge inn XP, deretter oppgradere til Vista. Noen har kun fått Vista til å funke skikkelig med "clean install", andre har kun fått det til å funke med oppgradering. Merkelig nok er dette tydeligvis ingen eksakt vitenskap...

 

Siden du må formatere uansett har du jo ikke noe å tape.

Lenke til kommentar
Prøv og kjør ALT + F10 i oppstarten.. (trykk fra første bildet til windows evt starter)

 

Kan hende at du ikke har overskrevet den skjulte recovery partisjonen som er på Acer sine maskiner :)

8894602[/snapback]

 

 

Takk, det skal jeg prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...