Gå til innhold

Drivere til Abit Fatal1ty F-190HD

Dhack

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hvor jeg finner drivere?? har sett på abit sine sider, men fant ikke drivere tl chipsettet :( noen som vet om noen andre sider? trenger ikke skjermkort drivere

Endret av Dhack
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil så er chipset driver til dette HK merket ATI SB600 Driver

Noen som vet hvor jeg finner drivere?? har sett på abit sine sider, men fant ikke drivere tl chipsettet  :(  noen som vet om noen andre sider? trenger ikke skjermkort drivere

8893109[/snapback]

Skrevet

Så riktig ut det:D fant samme navnet På Abit sine sider :D Takk skal du ha.... Noen som kan anbefale noen andre drivere jeg bør instalere? Får forresten ikke USB 2.0 kontaktene til å virke, når jeg trykker på instaler driver på CD-platen så står det at jeg må ha SP1 :S

Skrevet

Gå til Microsoft og last ned WinXP Service Pack 2 (inneholder SP1) så vil innstalleringen av USB 2 fungere.

Så riktig ut det:D fant samme navnet På Abit sine sider :D Takk skal du ha.... Noen som kan anbefale noen andre drivere jeg bør instalere? Får forresten ikke USB 2.0 kontaktene til å virke, når jeg trykker på instaler driver på CD-platen så står det at jeg må ha SP1 :S

8893345[/snapback]

Skrevet

Prøv dette...

Gå til Start(Win knappen) Control Panel> System> Hardware> Device Manger

Se etter Gule ? høyre klikk på den/disse og velg installer driver

Men jeg har allerede SP2

8893418[/snapback]

Skrevet (endret)

Er ingen "Gule" ting der :p Står USB Rothub seks ganger og Standard openhcd USB vertskonroller seks ganger og standard utvidet PCI til usb-vertskontroller

Endret av Dhack
Skrevet

Nei, da vet jeg sannlig ikke hva du kan gjøre :!: men du er sikker på at du ikke alt har USB 2 siden du alt har innstallert SP2.

Er ingen "Gule" ting der :p

8893477[/snapback]

Skrevet

Hehe slo meg akkuratt at jeg egentlig ikke har funnet det ut :p XD haha får finne et eller annet som kan skjekke det imorgen :p reagerte bare på at det stod USB 2.0 drivere på CDen :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...