Gå til innhold

Masse casemodding kjøping på microplex...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg handlet for 1500,- fra Microplex.no i desember. Da kjøpte jeg den rheobusen du siktet til, en del vifter, noen kald katode, en tt volcano 9 cool mod o.l . Det syns jeg ikke var bortkastetede penger, og det ble en hel del phetere + at viftene hjelper noe sinnsykt på cpu temp.

Lenke til kommentar
Jeg handlet for 1500,- fra Microplex.no i desember. Da kjøpte jeg den rheobusen du siktet til, en del vifter, noen kald katode, en tt volcano 9 cool mod o.l . Det syns jeg ikke var bortkastetede penger, og det ble en hel del phetere + at viftene hjelper noe sinnsykt på cpu temp.
'

 

et par vifter?? 80mm???

 

Hmpf.... jeg hadde 2 80mm før, så fikk jeg tak i ei 120mm og der mista jeg 4C og 10 DB eller noe!!!!! SÅ KJØP HELLER " 120mm eller noe! =)

Lenke til kommentar
hva merke?? kan du si meg det??

så vet jeg hva jeg skal kjøpe... =)

 

takk

 

..

 

øøøh... *ser inne i data...* Hmmm.. stod ikke der..

Men den er Enermax av merke.... Så du finner vell på Komplett.no eller noe.... tukke de har 120,mm typen nå da... Det er son "Justerbar" Ting på den åsså! :)

Lenke til kommentar

Ang, merker på viftene, så vil jeg anbefale deg Papst. Titan sine nye Aluvifter har jeg fått inntrykk av at de er bra...de ser skikkelig digg ut ivertfall. SunBeam reheobus'en er nok bra...men har du tid og kunnskaper, så ville jeg heller laget meg en rheobus!

Men Titan Alu.vifter, SunBeam rheobus, og kalde katorder. det gjør seg godt... løp og kjøp! Jeg vill kjøpt det (men jeg holder på å lage rheobus nå, så den ville jeg ikke kjøpt). Go for it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...