DargarWhiteFang Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) [edit] å balle: så akkuratt ingangs-videon til den offisielle siden..måååå haaa edit2: IGN tråden for de som vil si sin mening om IGN sine meniger: http://boards.ign.com/Message.aspx?topic=1...start=144060163 [/edit] Hei! Leste en artikkel på IGN om The Witcher, ett spill som jeg har sett fram imot og gledet meg til lenge nå.. Følgende sitat fra artikkelen har meg bekymret: The other reservation is the amount of adult content in the game. Quite apart from issues of racism and terrorism and so on, CD Projekt will certainly have to give some thought to things like allowing the player to make out with members of the opposite sex simply by giving them some flowers (not to mention the erotic art cards that you can collect by doing so). NPC conversations about fornication (eg. "I f**ked a she-elf once."), and the tattoos of naked women sported by several NPCs will also have to go. Håper at dette bare blir for den amerikanske versjonen isåfall! Er det noe som plager meg, så er det alle rpg'er som totalt utelukker slike ting. Derfor var det enormt stilig i Gothic 2 hvor man faktisk får en (meget smakfull) cutscene om man har seg i sengehalmen.. Siden dette spillet skal være litt mørkere fantasy, så synest jeg det er skremmende at de prater om å ta bort tatoveringer, sensurere replikker osv osv. Dette er da IGN's artikkel forfatter sine meninger, så vi får håpe at de polske utviklerene står i mot, alternativt at vi kan få en "adult"/europeisk versjon og en amerikansk for de sarte "big brothers" folka som så ofte sagt synest vold er fin-fint, men naken hud og slikt, nei fysj, med mindre det er naken hud på motorsag-kjede i en grøsser, så er det fy og ekkelt... humm.. kanskje poste på witcher forumet også, og gi min støtte til at de gir ut spillet slik de har tenkt seg det... Endret 18. juni 2007 av DargarWhiteFang Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/784306-the-witcher-sensureres/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå