Lanka Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Trenger det bare til surfing og lett gaming. Har valget mellom å kjøpe Acer og bruke mer penger på tilbehør, eller en kraftig pc. Har hørt mye om skjermkortet som trengs osv. Og da har jeg også sett på en annen pc. Acer Aspire 5613 som alle anbefaler har jo grafikkytelse under GO 7600. Og er ikke Intel 2 Duo-Core. Hvor bra er det? Hva burde jeg ta?
Kim The King Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Har du planer om å spille i det hele tatt bør du ikke gå for noe under GO 7600. Men vær obs på at det er litt støy fra viften til HEL 80. Sjekk heller du den nye Santa Rosa-serien! Er en tråd om den her (du finner den lett ).
Lanka Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Skrevet 28. juni 2007 Er litt skeptisk til Santa Rosa-serien. Tror ikke jeg trenger en så kraftig pc at jeg trenger å punge ut over 10k for den. Trenger bare en som dekker mine krav. Og jeg føler HEL80 og Acer-pcen gjør det. Etter de spesifikasjonene jeg har sett. Lett spilling osv samtidig som den funker som den skal i studiene. En kamerat kjøpte nettopp Acer-pcen og han likte den. Men er ikke grafikken så bra på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå