Gjest Lei for faen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Jeg føler meg langt nede i en bølgedal nå. Føler meg utrolig usikker på meg selv og vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg opp igjen. Derfor har jeg valgt å benytte meg av gjestefunksjonen, for at andre brukere som vet hvem jeg er ikke skal knytte dette innlegget opp mot meg. Jeg er ikke en person som viser andre hvordan jeg er, og kan ofte betraktes som glad og lykkelig når jeg er lei meg, og borte og nedtrykt når jeg ikke er det. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Hvorfor er jeg deppet? Jo, det skyldes kjærlighet. En gutt. Usikkerheten når det kommer til han. Hvorfor er det så ekstremt vanskelig å forstå seg på gutter? I det ene øyeblikket vil han ha meg, og i det neste så har jeg ikke hørt knapt hørt et pip på to uker. Jeg har prøvd å ta kontakt med han, men bare fått korte og avvisende(?) svar tilbake. Jeg skjønner ikke hvorfor det skjer, og hvordan det ble sånn... Jeg syntes at vi må prate ut, så fort som mulig. Jeg vil lettere kunne komme over han dersom jeg vet hvorfor. Men jeg vet bare ikke hva jeg skal si, om jeg klarer å få sagt det jeg vil og hvordan jeg skal si det. Hvis jeg skal møte han for å snakke så vet jeg at det kommer til å bli vanskeligere, fordi jeg er jo ikke over han, og vil gjerne møte han. Det jeg ønsker med denne tråden er forslag til hva jeg skal gjøre og hvordan, og så håper jeg andre vil dele sine erfaringer. På forhånd takk!
Barista Bob Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hvis han plutselig slutter å vise interesse kan det hende at du har virket avvisende. Er ikke sikkert det er tilfelle, men det kan være en grunn.
Gjest Lei for faen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Ja, jeg har tenkt på det som en mulighet. Jeg er litt tilbakeholden på grunn av tidligere erfaringer, og siden han sa vi kunne går rolig fram, så har jeg satset på at vi kunne gjøre det.
Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hm.. Det er ikke lett med sånt. Vet du hva han har gjort denne perioden? Vært sammen med andre jenter, jobbet, vært bortreist eller noe?
salah Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Forklar han det du har skrevet her så er jeg sikker på at han vil forstå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå