Wetatron Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Noen som har erfaringer med denne maskinen fra A8Sc? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GenereltPlattformteknologi Intel Centrino Duo Systemtype Notebook Innebygde enheter Stereohøyttalere, trådløs LAN-antenne, Bluetooth-antenne Bredde 33.5 cm Dybde 24.5 cm Høyde 3.73 cm Vekt 2.4 kg Prosessor Prosessor Intel Core 2 Duo T7100 / 1.8 GHz Multi-Core-teknologi Dual-Core 64-bits databehandling Ja Databusshastighet 800 MHz Brikkesett type Mobile Intel PM965 Express Cache-minne Type L2 Cache Installert Størrelse 2 MB RAM Installert størrelse 1 GB / 4 GB (maks.) Teknologi DDR II SDRAM - 667 MHz Konfigurasjonsfunksjoner 1 x 1 GB Diskkontroller Type Serial ATA Serielt ATA-grensesnitt Serial ATA-150 Lager Harddisk 160 GB - Serial ATA-150 - 5400 opm Optisk lagring Type DVD±RW (+R dobbeltlag) / DVD-RAM Kortleser Type 8 i 1-kortleser Støttede flashminnekort SD Memory Card, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard, SmartMedia Card, Memory Stick Duo, xD-Picture Card Skjerm Skjermtype 14.1" TFT aktiv matrise Maks. oppløsning 1440 x 900 ( WXGA+ ) Bredskjerm Ja Fargestøtte 24-bit (16,7 millioner farger) Egenskaper Blendende glans Video Grafisk prosessor / leverandør NVIDIA GeForce 8400M G TurboCache supporting 384MB Lyd Lydutgang Lydkort Tilpassede standarder High Definition Audio Lydinngang Mikrofon Notebook-kamera Kameratype Integrert Sensoroppløsning 0.35 megapiksler Bildesensortype CMOS Inngangsenhet(er) Type Mus, tastatur, touchpad Telekommunikasjon Modem Fax / modem - MDC Maks. overføringshastighet 56 kbps Protokoller & spesifikasjoner ITU V.92 Nettverkstilknytning Nettverkstilknytning Nettverksadapter Trådløs LAN-støtte Ja Trådløs NIC Intel Wireless WiFi Link 4965AGN Datakjedeprotokoll Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, Bluetooth, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n (draft) Tilpassede standarder IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n (draft) Ekspansjon / Tilkoplinger Totalt antall (frie) ekspansjonsspor 2 ( 1 ) x minne 1 ( 1 ) x ExpressCard Grensesnitt 1 x skjerm/video - VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) 5 x Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A 1 x lyd - SPDIF-utgang 1 x mikrofon - inngang - minijack 3,5 mm 1 x nettverk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - RJ-45 1 x modem - telefonlinje - RJ-11 1 x IEEE 1394b (FireWire 800) 1 x skjerm/video - S-videoutgang Diverse Tilleggsutstyr inkludert Bæreveske, optisk mus Egenskaper Sikkerhetslåsspor (kabellås solgt separat), systempassord, harddiskpassord Strømforsyning Strøminnretning Ekstern Påkrevd nettspenning AC 120/230 V ( 50/60 Hz ) Batteri Teknologi 6-cellers litiumion Installert antall 1 Kapasitet 4800 mAh Operativsystem / Programvare OS Medfølger Microsoft Windows Vista Home Premium Programvare Drivers & Utilities (spesifikasjoner skamløst kopiert fra www.komplett.no) Noen som vet om det er mulighet for å få denne med T7300 prosessorer? Det tror jeg er det eneste som plager meg akkurat nå.. RAM kjøper man jo ved siden av.. Ellers er jo 5x USB en drøm, mangelen på DVI/HDMI plager meg ikke nevneverdig da dette ikke er spesielt utbredt enda (ihvertfall ikke blant konkurrerende 14" med WXGA+) og jeg har begrenset bruk for det. Av spilling blir det lite, men vil gjerne ha muligheten. Vil 8400 takle f.eks. Starcraft 2 (på laveste innstillinger og oppløsning), og ellers andre nye spill (fortsatt lave innstillinger!)? Ellers er innspill ang. støy, varme, batteritid eller andre ting alltid velkomne! Jeg sliter også med å finne tester, noen som har noen? At det følger med bæreveske og optisk mus gjør ingenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå