Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre? Er interessert i ei dame.

Gjest Gutt 15

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 15
Skrevet (endret)

Hei! La meg gjøre en lang historie kort...

Jeg har vært forelsket i en jente en god stund nå. Kanskje 1-2 måned eller noe. Hun virker intresert i meg, og vi snakker sammen nesten hver dag på msn og mobil. Problemet er bare at hun snakker om en annen gutt ganske ofte. Eller hun nevner han hele ganske ofte, men sier at de bare er bestevenner osv. Så på torsdag skjedde det noe grusomt. De klina og rota, men hadde ikke sex.

Hva skal jeg gjøre? Gi hu opp?

Jeg kommer til å gjøre det dere sier :)

*Moderator la til litt i emnetittel*

Endret av Zeph
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! La meg gjøre en lang historie kort...

Jeg har vært forelsket i en jente en god stund nå. Kanskje 1-2 måned eller noe. Hun virker intresert i meg, og vi snakker sammen nesten hver dag på msn og mobil. Problemet er bare at hun snakker om en annen gutt ganske ofte. Eller hun nevner han hele ganske ofte, men sier at de bare er bestevenner osv. Så på torsdag skjedde det noe grusomt. De klina og rota, men hadde ikke sex.

Hva skal jeg gjøre? Gi hu opp?

Jeg kommer til å gjøre det dere sier  :)

8881943[/snapback]

Ikke ta sorgene på forskudd. Det enkleste er bare å spørre henne hva hun syns om deg og ikke minst si at du har følelser for henne. Hva er det værste som kan skje? At hun sier at hun bare liker deg som venn. Er det ille?

Gjest Guest
Skrevet
Ikke ta sorgene på forskudd. Det enkleste er bare å spørre henne hva hun syns om deg og ikke minst si at du har følelser for henne. Hva er det værste som kan skje? At hun sier at hun bare liker deg som venn. Er det ille?

8881971[/snapback]

Jeg vet at hun syntes jeg er en god gutt som kunne vært kjæresten hennes. Hun vet at jeg har følelser for henne. Hun kaller meg en god venn, aldri noe mer... Men hun sier at jeg er en kjempegutt osv..

Skrevet

har hun sakt noe om at hun kunne sett dere som kjærester, eller er det bare at du vetat hun mener det?

hvis hun faktisk har sakt det, og at hun vet at du har følelser for henne, men hun fotsatt roter med en annen, så er det jo muligheten til å gi henne et ultimatum: han eller deg... kan ikke ha begge deler.

Gjest Guest
Skrevet
har hun sakt noe om at hun kunne sett dere som kjærester, eller er det bare at du vetat hun mener det?

hvis hun faktisk har sakt det, og at hun vet at du har følelser for henne, men hun fotsatt roter med en annen, så er det jo muligheten til å gi henne et ultimatum: han eller deg... kan ikke ha begge deler.

8882179[/snapback]

Hvis jeg gir henne et ultimatum er jeg redd for at hun velger meg, men fortsetter å snakke og rote med han andre fyren. Jeg vet faktisk ikke om jeg vil være sammen med hu etter det hun har gjort, jeg har mange andre alternativer. tenker jeg feil nå?

Skrevet

hvis du faktisk tror hun kan fortsette å rote med en annen kar etter at hun har blitt sammen med deg, så er jo valget enkelt eller hva?

hold deg unna hu!

det sakt, så er jo jenter rare dyr, så det kunne jo vært verdt det, og se hva hun gjør, og senere dumpe henne hvis hun faktisk viser seg å rote med han andre..

men da står og faller ganske mye for deg, på det hun gjør.

hvis hun ikke roter med han andre, så har du en sjangse på lykke.

men hvis hun roter med han, så kan blir det vondt for deg..

valget er vel ditt.. tar du sjangsen eller ikke?

Gjest Guest
Skrevet

Jeg gir opp :) Hun kommer til å angre, det vet jeg :nei:;)

Jaja

Gjest Guest
Skrevet

Hun er veldig lei seg, men hvis ingen sier noe imot, da gir jeg opp... Ingen?

Skrevet
Jeg gir opp :) Hun kommer til å angre, det vet jeg  :nei:;)

Jaja

8882350[/snapback]

Hva er det du babler om nå?

Hun kommer til å angre? På hva da?

Skrevet

Jaja

8882350[/snapback]

8882546[/snapback]

Angre på at hun drev med han andre? angre på at hun drev han til å gjøre dette?

kanskje?

til OP: rapporter posten til moderatorene og spør om de kan slette den.

Gjest Guest
Skrevet

Jaja

8882350[/snapback]

8882546[/snapback]

Angre på at hun gjorde det hun gjorde, slik at hun mister meg :)

Skrevet

Jaja

8882350[/snapback]

Det er bra.

Behold hun heller som en venn.

Skrevet

8881971[/snapback]

Eller at hun unngår ham totalt, for å unngå flaue øyeblikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...