Solosuper Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 liker å spille på pc og konsoller, og tar alltid kopi av alle spill og pogrammer som jeg kjøper, fordi det blir til slutt store summer. her om dagen hadde jeg et innbrudd i bilen min, og cd spilleren til bilen forsvant sammen med en cdmappe hvor cdne lå i. noen småpenger forsvant også, kr 43. er nå hjemme og vil spille tiberium wars, som jeg er kommet et stykke i, men når jeg nå må bruke sikkerhetskopien min, så går ikke dette. lastet ned noe som heter emulator tror jeg, men ingen hjelp. når jeg setter i dvdplaten så kommer mld use the orginal disk and not a copy, og når jeg da legger filen som et bilde over på pcn og bruker dise to emulatorene kommer det opp to mld. når jeg bruker daemon tools kommer mld discovered an conflict with a emulationsoftware. når jeg bruker alcohol 120 kommer mld please use the orginal disk and not a copy noen måte jeg kan få dette til å virke? har orginalcoveret med bok og key, så kanskje jeg kan få ny plate et sted? har også registrert spillet, så det skal ikek være vanskelig å se at jeg har kjøpt det. har også kvittering fra butikken. er det noe måte jeg kan ordne det på uten å gjøre det siste? slik at jeg kan spille i kveld?
Varen Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Burde vel klare å spille det online så lenge du bruker original cd-key. Det skal vel være lov å sikkerhetskopiere og bruke crack så lenge man har kjøpt sånn cd-key. Edit: Jeg la merke til at posten før jeg ble slettet fordi han nevnte gamecopyworld, men det ser jeg ingen grunn til. Det er ikke en ulovlig side. Det er en fullt lovlig side som gir deg verktøy som du kan bruke til å lovlig lage personlig backup. Endret 17. juni 2007 av Varen
Newman Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Det går med noen spill så lenge du har original cdkey ja, men de fleste nye spill sjekker også .exe fila når du skal spille over nettet. Ser at posten min har blitt sletta. Synd at gamer.no har et så krampeaktig forhold til noe som er 100% lovelig etter norsk lov.
Solosuper Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Skrevet 17. juni 2007 Det går med noen spill så lenge du har original cdkey ja, men de fleste nye spill sjekker også .exe fila når du skal spille over nettet. Ser at posten min har blitt sletta. Synd at gamer.no har et så krampeaktig forhold til noe som er 100% lovelig etter norsk lov. 8882073[/snapback] får ikek startet spillet offline engang, da får jeg de mld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå