Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

WindowsExplorer "henger" i ca 5min:50sec.


Anbefalte innlegg

Jeg har et utrolig irriterende problem med at Windows Explorer "henger" i ca. 5minutter og 50 sekunder for hver gang jeg klikker på et windowsExplorer ikon som f.eks. "min datamaskin", "fil/lagre-som" i et hvilket som helst program som benytter explorer.

 

Har nå søkt med En rekke antispyware og registry cleanere uten noen som helstforbedring.

 

Det virker som om maskinen forventer å finne en drive som aldri blir tilgjengelig, for så å gå i timeout og fortsette som den skal.

 

Dersom jeg taster inn c:\ eller d:\ så lister den opp innholdet umiddelbart slik den skal.

 

Det er minnekortlesere som henger via en intern USB bus som virker som de skal når jeg putter i et minnekort, men når jeg plugger i Canon kameraet får jeg medling om at det ikke finner noe kamera/bilder, men dette kommer før de angitte 5:50 minuttene er omme.

 

Legger ved 2 bilder som viser hvordan den står før og etter at 5:50 min:sek er gått.

 

OS.

post-76236-1181999344_thumb.jpg

post-76236-1181999355_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm,

Høres ut som indexing service har stoppet.

 

Høyreklikk på min datamaskin, velg behandle, helt nederst er indexing service innstillinger. Sjekk med windows hjelp for å sammenligne innstillinger mot default oppsett.

 

Eventuelt hvis service'n har stoppet så er det jo å prøve å starte'n :-)

 

Har ellers ikke pirket så mye i de greiene der før så jeg har ikke så mange anbefalinger. den service'n passer stort seg sjøl ganske bra.

 

Mvh

Gutorm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...