Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Driver ber med sette in PCIkort under installering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt et D-Link Rangebooster N Trådløst nettverkskort og holder på å installere driver. Problemet er det at midt under installeringen så ber installasjonsprogramet meg om å "Inserte Hardware", altså `PCI-Kortet. Hva i alle dager? Kan da ikke sette in et PCI-Kort mens maskina står på! Prøver å trykke på next uten å sette in kortet til ingen nytte. Ruta kommer opp på nytt. Hva i alle dager skal jeg gjøre?

Joakim

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan hende det er sendt med feil driver-cd. Prøv å last ned fra nettet for pci kortet du har. Eller kanskje det ligger i en annen mappe på cd`en?

Edit: Husker at jeg en gang satte inn et PCI nettverkskort når en maskin sto på. Det fungerte, men er nok ikke å anbefale. :thumbup:

Endret av rolvs
Skrevet

Hvis du får den beskjeden (og du er sikker på at kortet sitter ordentlig i), så spørs det om ikkje det er noe feil med driverinstallasjonsprogrammet ja, prøv å last ned de nyeste driverne fra internett.

Skrevet
Finner ikke driver å laste ned fra internett... D-Link har visst ikke lagt ut slikt enda... :S

8877955[/snapback]

Står kortet i maskina når du kjører programvareinstallasjonen? Om ikkje, prøv det.

Skrevet

Det sto på den antistatiske posen at driver skulle installeres før kortet settes i... Prøvde å sette det i og installere etterpå, driveren klikka helt.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...