Skrufgreen Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Noen ganger så bugger titan mode seg, altså skjoldet til titan skipene går aldri ned. Det jeg lurer på hvorfor gidder folk å spille på disse bugga brettene? Får de poeng for det når skjoldene endelig går ned til slutt?, om det vil skje? Eller resettes serveren etter en stund og alle mister poeng?
moscito Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Noen ganger så bugger titan mode seg, altså skjoldet til titan skipene går aldri ned. Det jeg lurer på hvorfor gidder folk å spille på disse bugga brettene? Får de poeng for det når skjoldene endelig går ned til slutt?, om det vil skje? Eller resettes serveren etter en stund og alle mister poeng? 8866803[/snapback] Man får ikke poeng, men folk tror det og fortsetter. Noen ganger så resetes serveren og da (kanskje) blir serveren normal og man kan få poeng. TV2 sin SUEZ TITAN 2 server er ofte bugga slik. Endret 15. juni 2007 av moscito
VTW Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Jo, man kan få poeng! JEg kom inn på en slik server en gang! Satte meg i en av kanonene til Titanen og gikk fra maskinen en time! Da jeg var kommet tilbake hadde jeg fått masse poeng fra de andrew som hadde drept folk. Så jeg plasserte ut masse C-4 på de andre som satt ved kanonene og sprang dem til h.....! Ble kastet ut, men fikk MASSE poeng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå