Gå til innhold

Turbonegro - Albumguide og diskusjonstråd

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Scandinavian Leather og Apocalypse Dudes er to klassealbum. Turboneger er også et vanvittig rått liveband.

Ja, konsertene dems er konge :new_woot:

True, så dem på Roots-festivalen i Brønnøysund i sommer. Var pumpet opp av adrenalin i flere uker etterpå.

Skrevet
Scandinavian Leather og Apocalypse Dudes er to klassealbum. Turboneger er også et vanvittig rått liveband.

Ja, konsertene dems er konge :new_woot:

True, så dem på Roots-festivalen i Brønnøysund i sommer. Var pumpet opp av adrenalin i flere uker etterpå.

Heftig :)

Jeg så dem sist i Ås ;)

Skrevet

Husker på Vall Hovin før Metallica konserten når All my friends are dead ble spilt.

Skulle tro det var Turboneger konsert jeg var på men den gang ei.

Skrevet
Husker på Vall Hovin før Metallica konserten når All my friends are dead ble spilt.

Skulle tro det var Turboneger konsert jeg var på men den gang ei.

skulle ønske jeg var der :dontgetit:

• 2 uker senere...
Skrevet

Uenig i ganske mye av det som står her...... Skulle hatt en oppfriskning av denne tråden.

Min mor gikk på samme skole som Happy Tom, og de var venner :)

Jeg er stolt, neida.

Men mamma sa at hun hadde snakket med han, da sa han at han var opptatt med noe for NRK1 og at de skulle ha en god stund med pause fra konserter og lingnende.

Skrevet

Noen av dere som har hørt Backyard Babies? Det er nesten helt likt Turbonegro. Ihvertfall det nye Turbonegro. Men nå har jeg jo bare hørt en plate som heter Stockholm Syndrome. :p Det er absolutt noe å sjekke ut.

Skrevet (endret)
Uenig i ganske mye av det som står her...... Skulle hatt en oppfriskning av denne tråden.

Jeg er stolt, neida.

Men mamma sa at hun hadde snakket med han, da sa han at han var opptatt med noe for NRK1 og at de skulle ha en god stund med pause fra konserter og lingnende.

Jeg hadde vert jævlig stolt :innocent:

Noen som så Hank på Top Model på TV3 :)

det var lættis ass, Hank posa som bare det ;)

Endret av TurboHolte
Skrevet (endret)

Hank er så lættis :)

Det var så morsomt når de sa: Møt mannen fra helvette så kom Hank gående med den Amerika vesten og baris under :D

Endret av TurboHolte
Skrevet

Jeg er stolt, neida.

Hva mener du med oppfriskning av tråden?

Skrevet

Noen som har et favouritt album?

Mitt må vel bli Ass Cobra med Apocalypse Dudes rett bak!

I starten likte jeg ikke Retox, men etter å ha hørt gjennom det et par ganger begynner jeg å like det mer å mer. No, I'm Alpha Male er yndlingsangen min akuratt nå ;)

Skrevet

Begynner å like Never is Forever mer og mer!

Syns I Will Never Die er Heftig ;)

Er ikke så veldig fan av Turboneger sine plater etter Apocalypse Dudes bortsett fra Retox da :)

Skrevet

Never is Forever er favoritten her. Etter Scandinavian Leather har det ikke kommet noe skikkelig bra musikk fra Turboneger. Favoritt sangen må være Oslo Bloodbath PT.III:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...