vargaz Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg dell xps, er dette lite bærbar for penga? http://www1.euro.dell.com/content/products...s=dhs&cs=nodhs1 Tenker hovedsaklig på en slik en for nesten 14k ...
Rulator Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 ekke lite for penga, men dell is hell hehe min mening etter at mamma sin bærbare streika
Debauchery Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Bra gjort å gjøre seg opp en slik mening etter én negativ erfaring.
Rulator Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Bra gjort å gjøre seg opp en slik mening etter én negativ erfaring. 8863211[/snapback] hehe det var litt kødd i det da er jo en 3 år gammel hardt brukt pc... sorry første post neia kan ta det litt mer seriøst da: dell xps= samme delene som i alle andre pc-er gjerne grommere friheten til å velge hvor mange gb ram osv opp til 4gb ram? digg cpu ikke noe å klage på det viktigste ja det er digg pris dell er billig
vargaz Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 Ok, så det er ikke så dumt... lurer på om jeg skal velge å få 1x 1gb modul.. for så å peise inn ram selv... billigere enn å kjøpe hos dell..
Rulator Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Ok, så det er ikke så dumt... lurer på om jeg skal velge å få 1x 1gb modul.. for så å peise inn ram selv... billigere enn å kjøpe hos dell.. 8863267[/snapback] joa jeg ville nok gjort det, men greit å få all garanti hos dell da... husker ikke om man mister garanti ved egne inngrep?
Joddleif Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 husker ikke om man mister garanti ved egne inngrep?8863276[/snapback] Man har jo 5 års reklamasjonsrett gjennom forbrukerkjøpsloven, så det er ingen problem.
ZyberZone Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Ok, så det er ikke så dumt... lurer på om jeg skal velge å få 1x 1gb modul.. for så å peise inn ram selv... billigere enn å kjøpe hos dell.. 8863267[/snapback] Evt ringer du de, og får ramen til omtrent samme pris som på valgfri webshop.
Rulator Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Ok, så det er ikke så dumt... lurer på om jeg skal velge å få 1x 1gb modul.. for så å peise inn ram selv... billigere enn å kjøpe hos dell.. 8863267[/snapback] Evt ringer du de, og får ramen til omtrent samme pris som på valgfri webshop. 8863507[/snapback] yes blir litt teit av dell å overprise trokke kundeservice folka har mensen hehe
vargaz Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 ZyberZone, vil man altså få det? om man kan si en annen webshop som selger det samme produktet billigere vil man få avslag?
angry_norwegian Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg lette LENGE og HARDT etter en tilsvarende laptop med samme specs til samme eller bedre pris som Dell XPS m1710, men fant det rett og slett ikke. Årsaken til letingen var at jeg mislikte utseendet, fordi den også skal brukes på jobb. Løsningen var å kjøpe med et quicksnapdeksel som egentlig er til inspiron 9400. Endret 15. juni 2007 av angry_norwegian
vargaz Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Hehe, store deler av grunnen til at jeg vil ha XPS, er fordi at utseende på den er jævli pent.
angry_norwegian Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jaja, PENT er vel veldig subjektivt...jeg kan være med på at den er TØFF, men ikke pen...mac er pent, xps er tøft, imo
Torwar Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Mener det er ett ok kjøp. Har selv en Xps2 jeg kjøpte for 2 år siden. Lite problemer med den så langt brukt den hver dag. Sitter igjen med inntrykket att den er en solid og bra maskin. Xps har mye mer solid enn mange andre bærbare siden den Aluminum og carbon chassi De er dyre men de er bra synnes jeg , så jeg mener de vært pengene. Vil en ha topp laptopp så må en finne seg i å betale litt. Kommer til å vurdere å kjøpe ny Xps den dagen min er utdatert .
Steina Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville heller sjekket ut Latitude, istedet for de Inspiron-modifiserte XPS'ene.. Mere stilfull, og generelt mere kvalitet. Det er iallfall min mening.. Har ikke vært borti XPS, men har vært borti en del Inspiron og Latitude, og Latitude er definitivt det beste valget. Jeg er ikke heeelt oppdatert på ytelsene og prisene, og har ikke tid til å se på det akkurat nå, så Here you go: Dell.no - Latitude Skal du bestille dette, så må du nok bestille igjennom telefon, siden de kun ligger på bedrifts-delen av webshop'en.
vargaz Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Dårlige skjermkort på dem? Latitude er vel uansett ikke det jeg ønsker.. har hatt endel av dem på jobb, og kan ikke si jeg er imponert.
vargaz Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...=N0817105&s=dhs Er det noen som matcher denne pc'en? altså de samme specsa eller bedre, til tilsvarende pris, eller billigere.
convak Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...=N0817105&s=dhs Er det noen som matcher denne pc'en? altså de samme specsa eller bedre, til tilsvarende pris, eller billigere. 9198650[/snapback] Ta en titt på Rock sin Xtreme 770. Du har tre modeller som kan modifiseres. Du får norsk pris inkl moms og norsk tastatur. Men jeg vet ikke hvordan det blir med garanti/service når man kjøper fra england. Endret 3. august 2007 av convak
vargaz Skrevet 6. august 2007 Forfatter Skrevet 6. august 2007 Sorry, men det er lite interresant å handle fra utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå