xxexx Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Halla! Jeg har The Lord of the Rings- The Fellowship of the Ring PC-spill. Men jeg har et problem.. Jeg kommer ikke lenger enn til der hvor Munti og Pippin blir sittende fast i treet, og Frodo skal redde dem. Det er nesten helt i starten av spillet. Håper noen skjønner hav jeg prøver og forklare og kanskje kan hjelpe meg! hadde vært gøy å komme litt lenger ut i spillet:D
Arang Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Det spillet er helt elendig. Ikke gidd å spille resten. Har du prøvd å kaste stein på det? Det er noe sånt som at man skal kaste stein, så slå greina når det prøver å ta deg.
xxexx Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 Men jeg vil spille det!! Hvor finner jeg stein da? Kan hende jeg har prøvd det.. Er bare ganske lenge siden jeg har spilt. Tror jeg bruker å dø av buskene som skyter opp av bakken.. takk for tips Andre som har noe å si??
Gravemaskin Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 google etter walktrough, finnes mange til mange spill, og de hjelper som pokker hvis du sitter fast på fler enn en plass:>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå