Mikkel™ Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei! Jeg har hatt så mye negativitet på min server nå ( emerald dream ) så jeg orker ikke mer mas der og stikker derfor til en annen server. Lurte derfor på om noen har noen server anbefalinger å komme med? Jeg kommer til å lvle så fort som mulig til 70 og kommer da til å raide, så hvis noen har ett kara-raid guild som trenger enda en rogue på normal server, gi meg ett hint;) ~Xav :!: Endret 13. juni 2007 av xaviator
Stoop kid Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Tips: levle til 70 på serveren du er på nå, skaff deg greie blues etter det. Når det er gjort søker du til ulike guilds på andre servere og flytt til den serveren med guild som tar deg inn.
Mikkel™ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 (endret) tenkte jeg skulle lvle til 70 først ja... det å skaffe seg nice gear der kan dog bli ett problem, ble kicka fra forrige guilden fordi jeg refererte til ordet nynazist på forummet og nå går alle og slenger dritt om meg så tvile på at noen vil ta meg inn i noen instance gruppe :'( Endret 13. juni 2007 av xaviator
Xeenon_ Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Har du først et dårlig rykte på serveren din kan du gjøre veldig lite for å komme inn i gode guilds på nye servere, de fleste sjekker ryktet ditt grundig hvis de er seriøse. Jobb med å rette opp ting, skaff deg et bedre rykte, så kan du tenke på å komme inn i endgame.
World Of Warcraft Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Trur ikke det tar så lang tid før sånnt glemmes
ArchEnemY Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 hehe, tar ikke lang tid å få dårlig rykte på Emerald Dream nei Flott server hvis du liker sladder og drama
Dondrio Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Har du først et dårlig rykte på serveren din kan du gjøre veldig lite for å komme inn i gode guilds på nye servere, de fleste sjekker ryktet ditt grundig hvis de er seriøse. Jobb med å rette opp ting, skaff deg et bedre rykte, så kan du tenke på å komme inn i endgame. 8856423[/snapback] Man kan jo skifte navn ved Transfer da
Xeenon_ Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det gjør folk bare enda mer mistenksom på deg at du ikke har noen bakgrunn å vise til i det hele tatt. Kan gå hvis du ikke nødvendigvis applyer til noe hardcoreguild på den nye serveren din, men ikke til å anbefale. Det hjelper ikke å være rogue heller når det kommer til sånt; lett å tenke seg fram til grunnen til at han skiftet navn. Vi har et dårlig rykte som class generelt. Endret 14. juni 2007 av Xeenon_
Slettet-Lr2aQT Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Rogues blir jo alltid forbindet med ninja looter:P
Kombat-Kaare Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Har du først et dårlig rykte på serveren din kan du gjøre veldig lite for å komme inn i gode guilds på nye servere, de fleste sjekker ryktet ditt grundig hvis de er seriøse. 8856423[/snapback] Ja jøss...
Xeenon_ Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Har du først et dårlig rykte på serveren din kan du gjøre veldig lite for å komme inn i gode guilds på nye servere, de fleste sjekker ryktet ditt grundig hvis de er seriøse. 8856423[/snapback] Ja jøss... 8857131[/snapback] Og du har sett et seriøst guild som ikke bryr seg om bakgrunnen til nye medlemmer?
Kombat-Kaare Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Har du først et dårlig rykte på serveren din kan du gjøre veldig lite for å komme inn i gode guilds på nye servere, de fleste sjekker ryktet ditt grundig hvis de er seriøse. 8856423[/snapback] Ja jøss... 8857131[/snapback] Og du har sett et seriøst guild som ikke bryr seg om bakgrunnen til nye medlemmer? 8857228[/snapback] Ja, alle jeg har søkt på. De spør toppen om hvor du har vært tidligere og kanskje sjekker deg opp lokalt, men du er rimelig paranoid dersom du tror at "alle seriøse guilds sjekker opp bakgrunnen til folk", spesielt når du påstår at de sjekker opp bakgrunnen din fra andre servere.
Beerian Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 hehe, tar ikke lang tid å få dårlig rykte på Emerald Dream nei Flott server hvis du liker sladder og drama 8856720[/snapback] Hey Ekto , oppdatere signaturen kanskje ? Og for å svare på trådstarters spørsmål så tror jeg egentlig ikke andre servere er noe bedre. Og husk , hvis du stikker ifra et veldig dårlig rykte på en server... så tar det egentlig ikke så lang tid før de når deg igjen
Xeenon_ Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Da er definisjonen vår på hva som gjør et guild seriøst fundamentalt forskjellig. Men hvis trådstarter får sneket seg unna dårlig rykte og inn på en annen guild; bra for han. Bare sier at mitt guild, samt de fleste andre raidguilds på serveren, ikke hadde sluppet ham inn. ed: Kall det elitisme om dere må, men jeg foretrekker et guild med folk en veit en kan stole 100% på. Endret 14. juni 2007 av Xeenon_
Beerian Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Da er definisjonen vår på hva som gjør et guild seriøst fundamentalt forskjellig. Men hvis trådstarter får sneket seg unna dårlig rykte og inn på en annen guild; bra for han. Bare sier at mitt guild, samt de fleste andre raidguilds på serveren, ikke hadde sluppet ham inn. ed: Kall det elitisme om dere må, men jeg foretrekker et guild med folk en veit en kan stole 100% på. 8857300[/snapback] Vi undersøker members vi får inn via transfer , sist fikk vi inn en Rogue som vi fant ut hadde ninjalootet T4 head token. Han er ikke i guilden lenger Vi har hatt noen tilfeller av folk i vår guild har lånt gull ( masse ) og crafting materialer ( tror det var til Sulfuras, Hand of Ragnaros ). Og så stukket av. Denne personen sa at han skulle slutte å spille , men etter litt oppsporing fant vi ham på en annen server i en ny guild ! Guilden ble advart mot spilleren og han ble sparket ut av guilden ( rofl ) og fikk dårlig rykte på den serveren og
Sigurdn Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Da er definisjonen vår på hva som gjør et guild seriøst fundamentalt forskjellig. Men hvis trådstarter får sneket seg unna dårlig rykte og inn på en annen guild; bra for han. Bare sier at mitt guild, samt de fleste andre raidguilds på serveren, ikke hadde sluppet ham inn. ed: Kall det elitisme om dere må, men jeg foretrekker et guild med folk en veit en kan stole 100% på. 8857300[/snapback] Hva kunne han ha gjort? Innfiltrert dere? /roll 100-100 :O ohnoes Høres ut som om noen burde ta noen dager fri fra WoW, er ikke en betalt jobb heller liksom.
TheScorp Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Vi kjører kredittsjekk, og ber om at alle våre nye applikanter leverer inn vandelsattest i tillegg til å opplyse om referanser fra deres tidligere server og guild. Må jo vite om det er betalingsdyktige mennesker, som har råd til WoW! .....
Sigurdn Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Vi undersøker members vi får inn via transfer , sist fikk vi inn en Rogue som vi fant ut hadde ninjalootet T4 head token. Han er ikke i guilden lenger Vi har hatt noen tilfeller av folk i vår guild har lånt gull ( masse ) og crafting materialer ( tror det var til Sulfuras, Hand of Ragnaros ). Og så stukket av. Denne personen sa at han skulle slutte å spille , men etter litt oppsporing fant vi ham på en annen server i en ny guild ! Guilden ble advart mot spilleren og han ble sparket ut av guilden ( rofl ) og fikk dårlig rykte på den serveren og 8857339[/snapback] Dere visste kanskje ikke at man kan ta på masterloot, og rolle med /roll eller? At folk låner masse gull og stikker av etterpå er jo litt kjipt, men man kan jo bruke hodet litt også, gir jo ikke penger fra en guildbank hele tiden. At dere leter opp gamle medlemmer av guilden deres som har bytta server virker litt vel rart i mine øyne, burde dere ikke heller grinde for å få alle pengene tilbake til guildbanken deres som robbes hele tiden?
Xeenon_ Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Da er definisjonen vår på hva som gjør et guild seriøst fundamentalt forskjellig. Men hvis trådstarter får sneket seg unna dårlig rykte og inn på en annen guild; bra for han. Bare sier at mitt guild, samt de fleste andre raidguilds på serveren, ikke hadde sluppet ham inn. ed: Kall det elitisme om dere må, men jeg foretrekker et guild med folk en veit en kan stole 100% på. 8857300[/snapback] Hva kunne han ha gjort? Innfiltrert dere? /roll 100-100 :O ohnoes Høres ut som om noen burde ta noen dager fri fra WoW, er ikke en betalt jobb heller liksom. 8857356[/snapback] Epichoring er ikke på langt nær like irriterende som guild drama og trolling. Vi slipper uansett unna førstnevnte siden vi ikke er hjernedøde nok til å bruke group loot i raids, men man kan ikke slippe unna drittsekker i guilden med fancy DKP-metoder. edit: Forøvrig har jeg tatt "fri" fra wow pga eksamen, så ja, jeg er fullstendig klar over spillets status som nettopp et spill. Det vil ikke nødvendigvis si at jeg vil ha spilleopplevelsen min sabotert av idioter. Edit2: Sånne ting som Beerian har opplevd er guilden min helt fri for, og den har alltid vært det, takket være våre nokså restriktive opptakskrav. Om dette er en god eller dårlig ting er opp til dere å tenke ut. Endret 14. juni 2007 av Xeenon_
Slettet-Lr2aQT Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Det er jo bare å ha en acc. som du stjeler på og en du bruker til "serriøs" spilling...Bare å sende det du stjeler imellom acc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå