Gå til innhold

hvilken server er best for ally atm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på å skifte server, jeg bare lurer på hvilken server jeg bør skifte til får å få en god å bre server....er på Mazigros atm, har kara guild, men er "low" med folk osv..., har lyst til kazak....noen i guilden sa den var bra, er det et lurt valg?:p (kompis som vil betale meg visst jeg velger kazzak!:p:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Kazzak er en bra server det. Spilt litt horde der.

Men ellers er det egentlig litt dumt spørsmål da de fleste ikke har prøvd så alt for mange servere til å kunne komme med en uttalelse om hvilken som er best.

Så jeg ville valgt den med flest venner og kjente, så tipper du har noen du kjenner på Kazzak. Gå for den og pengene :p

Skrevet

Hvis du har venner på Kazzak så ville jeg overføtr dit uansett om servern var dritt eller ikke.

Jeg overførte fra Al'akir (H) -> Stormrage fordi nesten alle jeg kjenner spiller der. Synd at A/H befolkningen er ubalansert til de grader.

Skrevet

Kommer jo helt an på hva du vil i WoW det...

Vil du instance mye så lønner det seg å joine en server der faksjonen din har en høy andel, hvis du skal PvP vil det lønne seg å være i mindretall for mindre ventetid på arenaer osv.

Skrevet
Hvis du har venner på Kazzak så ville jeg overføtr dit uansett om servern var dritt eller ikke.

8849640[/snapback]

det esom er, er at jeg har venner på begge:S vet ikke helt va jeg skal gjøre....d står vel egentli mellom kazzak eller none server switch!

Skrevet
Kazzak er en pill råtten server. Spill der vennene dine er.

8850015[/snapback]

W00t! Spilt Daggerspine old school, så migrerte alle til KAzzak, jeg fulgte etter! Community'n på Kazzak eier!

Spilt der siden release, go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...