Gå til innhold

[LOTRO]Norskt kinship på Snowbourne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut dette.. Gjør vel ikke noe om vi ikke er så mange i starten.. Men vi er ihvertfall 4 her nå og jeg vet om et par til som er interessert.

Hvor skal vi diskutere navn på kinship etc?

Skrevet

Jeg blir med. Men jeg kan desverre ikke for øyblikket. PC-en min krasja bare for noen dager siden, så jeg måtte sende den til reperasjon. Regner med å få dentilbake om ca 14 dager.

Skrevet
Navn.. Det fikser vi jo bare her?^__^

8864450[/snapback]

Trodde du skulle begynne på eldar... nei og nei. :nei:

8866268[/snapback]

IEK, jeg får se til å bestemme meg^^ Jeg skal til bodø i morgen, da blir det nok Lortro på meg : D Jeg vet ikke hvor jeg ender opp O_O Menne, den tid den sorg : D Velger vell sikkert Eldar, for den hjelpen du lovte meg^^

Skrevet

Har ikke noen av områdene i der ned i i Rohan noen sånne norske navn a, kunne jo brukt de eller noe. The knigths of Fennmark, eller noe en den duren :)

Skrevet

Knights of Finnmark... Samer det eller? :p

Vet ikke åssen det er med dere, men jeg har lyst på noe kort og enkelt.. jeg synes ikke det er sååå kult med lotro inspirerte navn..

Skrevet

slike navn blir bare blod harry imo. Vet på wow, når folk lager guild som "Norwegian Warriors" Eller, "Knights of denmark" osv, Jeg er størr fan av "navn" rett og slett, sånn som. "Nihilum" "borked" Osv, tho, begge de er jo tatt da ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...