scandie Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg "må" ha ny telefon, og valget står mellom de to nevnt i overskriften. Jeg har ikke behov for mp3-spiller, sånn strengt tatt, for jeg har en helt ny iPod nano som uansett er med overalt. Det som er viktig, er at kameraet er bra, at skjermen er lyssterk, at batterikapasiteten er god, og at den stort sett er funksjonell. Jeg er nok litt for glad i design, må jeg tilstå, og vil ha en ganske liten og nett telefon, så derfor står valget mellom disse to. Jeg har nå en SE K750i, og jeg har hatt problemer med den fra dag 1; hvit skjerm, tastespråket forsvant, og nå: den nekter å motta meldinger. SW er oppdatert uten stort hell. Derfor er jeg skeptisk mtp. en ny SE-telefon, men "alle" anbefaler SE framfor Samsung... Evt. andre telefoner i samme kategori? Er LG Shine (hva den nå heter) å anbefale, eller er det får i ulveklär? Innspill fra ekspertene?
scandie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Takk! Endelig noen som forstår. Jeg tror nok det blir Samsung, for å väre ärlig; man skal jo like telefonen, også. Hvordan er batterikapasiteten, forresten? Jeg hadde tidligere en E700, og lärte meg raskt å like den, men kjöpte altså SE etter det, fordi jeg trodde den ville väre mer holdbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå