lpololoco Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Sliter med Sim City 4 og Windows Vista Home Premium... Har en bærbar med Nvidia Geforce Go 7700, Intel Core 2 CPU 7200 2.00 Ghz, 2,00 GB RAM. Widescreen 1680 X 1050. Spillet starter opp som normalt, Challenge everything kommer opp, Maxis kommer opp, SC4 Introvideoen spiller som normalt, så kommer logoen for SC4 der spillet laster. Med en gang logoen forsvinner så lukkes spillet og jeg er tilbake i Windows. Det kommer ingen feilmeldinger... Noen andre som har problemer? Eller kanskje løsninger... Takk for all hjelp.
Qverner Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Du kan prøve å spille det i kompatibilitetsmodus for en tidligere windows version. Har ikke vista selv, så vet ikke helt hvordan dette funker. På en annen side vil jeg virkelig anbefale sim city 4, supert spill
lpololoco Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Har prøvd komp. modus... Virket ikke...
Winydancer Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Du kan prøve å spille det i kompatibilitetsmodus for en tidligere windows version. Har ikke vista selv, så vet ikke helt hvordan dette funker. På en annen side vil jeg virkelig anbefale sim city 4, supert spill 8843243[/snapback] Synst det var vanskelig Bygget litt, og bæng var jeg i minus. Satt opp skatten noe sinnsykt, pluss jeg satt ned utgiftene, da flyttet alle samt alle streiket
lpololoco Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Du kan prøve å spille det i kompatibilitetsmodus for en tidligere windows version. Har ikke vista selv, så vet ikke helt hvordan dette funker. På en annen side vil jeg virkelig anbefale sim city 4, supert spill 8843243[/snapback] Synst det var vanskelig Bygget litt, og bæng var jeg i minus. Satt opp skatten noe sinnsykt, pluss jeg satt ned utgiftene, da flyttet alle samt alle streiket 8843692[/snapback] Tror du at det hjelper meg noe at du syntes spillet var vanskelig? Hæ? Vær så snill å hold dere til tema... Noen der ute som kan hjelpe??
Simen Løkken Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Regner med at du har installert alle patcher og drivere?
lpololoco Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Jada alt er installert. Prøvde å oppdatere driver for skjermkort men fikk beskjed om at nyeste versjon var installert. Prøvde også å deaktivere skjermkort i enhetsbehandling. Fikk samme feil selv om kortet var deaktivert.
Eldritch Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Det er andre som sliter med SC4 i Vista også: http://help.lockergnome.com/vista/sim-city...opict19008.html http://www.simtropolis.com/forum/messagevi...&threadid=89603 Men det ser ut som at de som får til å kjøre SC4 i Vista opplever det som bedre enn når det kjøres i XP. Ifølge denne listen ser det ut til at SC4 bare fungerer under 64-bit utgaven av Vista, men det syns jeg virket litt snodig: http://www.thinktechno.com/2007/03/13/list...mpatible-games/ Beklager at jeg ikke kunne gi deg mer hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå