monica74 Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Jeg skal reise på ferie til Frankrike og Italia, og lurer på om det går an å kjøpe ny mobil der? Vil den virke i Norge? Hva må jeg isåfall forsikre meg om? Tror dere jeg finner billigere mobil der?
dioX Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Kjøper du en mobil i norge så fungerer jo den der, så ser ingen grunn til at det ikke skal gå andre veien også.. Eneste er at du ikke får den på norsk, men da bare oppgraderer du Firmware så er det løst.
AeroX Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Det går kjempefint å handle mobiler i EU og bruke de i Norge. Du for som sagt sjelden mobil med norsk meny og T9 men hvis du savner det så kan du bare stikke til det nærmeste servicecenteret og heller betale noen hundre kroner så får du det lagt inn. Du vil nok kunne spare en 500 kroner men ikke forvent så mye mer enn det. Bor i Spania og har kjøpt masse mobiler fra f.eks Pixmania (fransk nettbutikk) og masse spanske nettbutikker og der sparer jeg noen hundrelapper i forhold til Norge. Men i Spania så er mobiler dyrere i fysiske butikker og de har dårlig utvalg slik at jeg ikke ville spart noe særlig i forhold til norske nettbutikker. Vet ikke hvordan det er med Frankrike og Italia men du burde finne en del i større butikk-kjeder. Eksempel: Samsung U600 koster ca 310 Euro (2514,-) hos Pixmania i EU og billigste i nettbutikk i Norge er ca 3110,-. Endret 12. juni 2007 av AeroX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå