Leifi93 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 k, takk øyvind, noen som kan linke en profil til en 29 mage twink? og ville det egentlig lønnt seg, eller hadde warrs, rogues og hunters wtfpwna deg?
Kombat-Kaare Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Warrior er piss funny som twink! Er egentlig litt imot pala's. De tar jo ikke noe dmg, de er healere!! 8826174[/snapback] Pass kjeften din, sånne som deg er grunnen til at det er så få healere som spiller i det hele tatt. Du hadde ikke fått en eneste heal fra meg om du snakka sånn. On topic: Selv har jeg en paladin twink på level 29. Per dags dato kommer jeg på førsteplass i hver eneste BG og er ellers vanvittig sterk. Fordelen med en paladin er god. Mens roguer/warriors sliter med snares og slowing effects, så har du som paladin Blessing of Freedom og kan fritt løpe videre og måke øksa/hammeren din inn i hodet på folk. I tillegg har du en stun, noe som f.eks. warriors mangler, veldig kjekt om du må stikke av eller vil ta igjen en annen luring som forsøker å stikke fra deg. Det beste av alt er likevel Divine Protection (og Blessing of Protection). Med Divine Protection har jeg 8 sekunders full immunitet, noe som akkurat er nok til å brenne av en hel Heavy Runecloth Bandage = 2000 hp uten at noen kan hindre deg. Og som en ren bonus får du Lay on Hands, 100% HP instant heal hver time. Det er ikke rent sjeldent jeg står på toppen av lista i BG og er blant de med aller minst deaths, rett og slett fordi det er så jævla vanskelig å drepe meg eller å slowe/roote meg. PS: Paladin er ikke svakt, det er bare tull fra folk som ikke har spilt det selv og er fulle av fordommene sine. Critter glatt 800-900 på clothies. Editert: Har forresten Consecration, bruker du den riktig vil roguer omtrent aldri ha sjansen til å ambushe deg. Bruker den også med 70-80% sukess til å bryte stealthen til andre roguer som vanisher. Endret 30. juli 2007 av Kombat-Kaare
flickflack Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Til deg som ville ha en link til en mage twink, her er min; http://armory.wow-europe.com/character-she...atol&n=Revziggy Jeg er ikke helt ferdig, jeg har en offhand med mer frostdmg men jeg har ikke råd til å enchante mh ennå (Zealot Blade). Tror dette er min morsomste twink.
Bleach Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Her er min lvl 29 Rogue : http://armory.wow-europe.com/character-she...eriss&n=Seragon Har lyst på crusader i MH då.. menmen, eiger forde om =)
DisplayName123 Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Warrior er piss funny som twink! Er egentlig litt imot pala's. De tar jo ikke noe dmg, de er healere!! 8826174[/snapback] Pass kjeften din, sånne som deg er grunnen til at det er så få healere som spiller i det hele tatt. Du hadde ikke fått en eneste heal fra meg om du snakka sånn. On topic: Selv har jeg en paladin twink på level 29. Per dags dato kommer jeg på førsteplass i hver eneste BG og er ellers vanvittig sterk. Fordelen med en paladin er god. Mens roguer/warriors sliter med snares og slowing effects, så har du som paladin Blessing of Freedom og kan fritt løpe videre og måke øksa/hammeren din inn i hodet på folk. I tillegg har du en stun, noe som f.eks. warriors mangler, veldig kjekt om du må stikke av eller vil ta igjen en annen luring som forsøker å stikke fra deg. Det beste av alt er likevel Divine Protection (og Blessing of Protection). Med Divine Protection har jeg 8 sekunders full immunitet, noe som akkurat er nok til å brenne av en hel Heavy Runecloth Bandage = 2000 hp uten at noen kan hindre deg. Og som en ren bonus får du Lay on Hands, 100% HP instant heal hver time. Det er ikke rent sjeldent jeg står på toppen av lista i BG og er blant de med aller minst deaths, rett og slett fordi det er så jævla vanskelig å drepe meg eller å slowe/roote meg. PS: Paladin er ikke svakt, det er bare tull fra folk som ikke har spilt det selv og er fulle av fordommene sine. Critter glatt 800-900 på clothies. Editert: Har forresten Consecration, bruker du den riktig vil roguer omtrent aldri ha sjansen til å ambushe deg. Bruker den også med 70-80% sukess til å bryte stealthen til andre roguer som vanisher. 9171945[/snapback] Helt enig. Spilt riktig er en Paladin mye bedre enn en Warrior i så lav level (muligens også på høyere levler, men der har ikke jeg noen erfaring).
amarios Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) http://armory.wow-europe.com/character-she...+Dawn&n=zahneth Mangler enchant på head, ab trinket og en wsg ring. Men ellers storfornøyd, 6-700 backstabs og 1000~ ambush fungerer greit nok ^^ edit: Leggings jeg har vises ikke på armory, bruker Troll's Bane Leggings med 30stam/10agi enchant. Endret 30. juli 2007 av amarios
Sir Zu Zwat Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Litt overdrivelse der eller? Jeg har 340~ AP og kommer svært sjelden over 900. EDIT: Torturing Poker. Endret 30. juli 2007 av OMartin
Kombat-Kaare Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Litt overdrivelse der eller? Jeg har 340~ AP og kommer svært sjelden over 900. EDIT: Torturing Poker. 9174310[/snapback] Regner med at den var til meg? Nei, det er ingen overdrivelse. Vanlige hits ligger på 200-250, crits altså det dobbelte. Kommer Command inn i bildet snakker vi fort alt fra 800-900 på et slag. Husk, jeg bruker treig twohander, ikke dagger.
amarios Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Var med berserker buff på cloth noe jeg glemte å nevne Endret 30. juli 2007 av amarios
Schjellin Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Litt overdrivelse der eller? Jeg har 340~ AP og kommer svært sjelden over 900. EDIT: Torturing Poker. 9174310[/snapback] Hadde ikke du en drood du critta 1000 på med Shred da ? :o
Sir Zu Zwat Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Litt overdrivelse der eller? Jeg har 340~ AP og kommer svært sjelden over 900. EDIT: Torturing Poker. 9174310[/snapback] Hadde ikke du en drood du critta 1000 på med Shred da ? :o 9177740[/snapback] Quote den posten jeg sier det, takk.
Mats1988 Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Skulle egentlig lage meg en lvl 29 rogue twink, men så fikk jeg droppa Assassin's Blade under en boost i SFK. Vet dette er en lvl 29 twink post, men siden min var påtenkt som lvl 29, poster jeg allikevel lvl 19 linken. http://armory.wow-europe.com/character-she...Xavius&n=Pompel Skal begynne på et nytt prosjekt nå tenker jeg, har tenkt meg ut lvl 29 hunter, må da funke bra det? Noen erfaringer?
olek21 Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Skulle egentlig lage meg en lvl 29 rogue twink, men så fikk jeg droppa Assassin's Blade under en boost i SFK. Vet dette er en lvl 29 twink post, men siden min var påtenkt som lvl 29, poster jeg allikevel lvl 19 linken. http://armory.wow-europe.com/character-she...Xavius&n=Pompel Skal begynne på et nytt prosjekt nå tenker jeg, har tenkt meg ut lvl 29 hunter, må da funke bra det? Noen erfaringer? 9178934[/snapback] Jeg har en 29 hunter.. Må desverre si at den er ganske kjedelig å spille på.. Gå heller for rogue\warrior, eller kanskje mage. Egentlig så tror jeg alle classes er morsome å spille hvis man har nok penger til å skaffe det sløyeste gearet og sykeste enchants..
Schjellin Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Skulle egentlig lage meg en lvl 29 rogue twink, men så fikk jeg droppa Assassin's Blade under en boost i SFK. Vet dette er en lvl 29 twink post, men siden min var påtenkt som lvl 29, poster jeg allikevel lvl 19 linken. http://armory.wow-europe.com/character-she...Xavius&n=Pompel Skal begynne på et nytt prosjekt nå tenker jeg, har tenkt meg ut lvl 29 hunter, må da funke bra det? Noen erfaringer? 9178934[/snapback] Jeg har en 29 hunter.. Må desverre si at den er ganske kjedelig å spille på.. Gå heller for rogue\warrior, eller kanskje mage. Egentlig så tror jeg alle classes er morsome å spille hvis man har nok penger til å skaffe det sløyeste gearet og sykeste enchants.. 9180421[/snapback] Jeg også har 29 Hunter twink, og jeg synes det er kjedelig jeg også. Så gå for Rogue elns
ashli Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 jeg har tenkt litt, og funnet ut at jeg kansje heller vill lage en caster twink, sansynligvis mage, men har en 29 mage noe særlig sjans, eller får man ikke nokk spelldmg i den levelen? kan noen linke en 29 twink mage profil? så har jeg litt å gå etter 8975389[/snapback] ta heller og lvl til 39. få spell damage gear + mana og litt hp. mana e viktigst her siden ditt eneste defense e mana shield.og d bruker fort 2k mana vis du har en rogue eller warrior på deg. men med mye spell damage går de ned uansett hvor mye hp de har:) mine frostbolter hitter for 420-450 non crit. critter fra 800-1000 kanskje litt mer ekke mange som kan stå imot det:) så lvl til 39 og twink deg. her e linken til min mage kanskje d hjelper litt. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lscream&n=Ashli og btw her e ett hint til hvordan man downer en 39 twink lock:) begynn med frost bolt mens han dotter deg opp dispell hans curse of agony, fire ward tar seg av imolate og manashielded holder coruption og kanskje siphon life vis han har det. Counterspell hans fear(forsiktig med å time det riktig,vis ikke bør du ha insignia of alliance:p ) . treffer du derimot fyrer du av 2 frost bolts 1 fire blast løper mot han så han ikke kan stikke av,frost nova og aoe the shit out of han. nå er sikkert fearen hans klar igjen (vis han e i live) e den det så iceblock deg ut av den fyr av en fireblast og han sku vere dau:) GL og sorry locks vis jeg gir vekk tactic men hater fear spammende locks:p
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 jeg og en kamerat skal lage lvl 29 twinks, siden det er så mangen som har 19 twinks, og da blir man bare en av mengden+ man kan gå ab i 29 han skal da være pala, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde være, uavhengig av ham, hva er den beste klassen til 29 twink? og nå snakker jeg fullt ut twinking, med det feteste av det fete i enchants osv. sett gjerne opp et forslag til gear på forhånd takk 8824365[/snapback] Kameraten din er smart, Paladin er den beste melee-twinken på 29. Mange påstår rogue og warrior, men dette er faktisk feil. Jeg kan gjerne utdype hvorfor. (Jeg tar forresten hvilkensomhelst warrior/rogue twink i BG som paladin, har også klart 2 vs 1 før)
Schjellin Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 jeg og en kamerat skal lage lvl 29 twinks, siden det er så mangen som har 19 twinks, og da blir man bare en av mengden+ man kan gå ab i 29 han skal da være pala, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde være, uavhengig av ham, hva er den beste klassen til 29 twink? og nå snakker jeg fullt ut twinking, med det feteste av det fete i enchants osv. sett gjerne opp et forslag til gear på forhånd takk 8824365[/snapback] Kameraten din er smart, Paladin er den beste melee-twinken på 29. Mange påstår rogue og warrior, men dette er faktisk feil. Jeg kan gjerne utdype hvorfor. (Jeg tar forresten hvilkensomhelst warrior/rogue twink i BG som paladin, har også klart 2 vs 1 før) 9625477[/snapback] Gogo utdyp dette
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 jeg og en kamerat skal lage lvl 29 twinks, siden det er så mangen som har 19 twinks, og da blir man bare en av mengden+ man kan gå ab i 29 han skal da være pala, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde være, uavhengig av ham, hva er den beste klassen til 29 twink? og nå snakker jeg fullt ut twinking, med det feteste av det fete i enchants osv. sett gjerne opp et forslag til gear på forhånd takk 8824365[/snapback] Kameraten din er smart, Paladin er den beste melee-twinken på 29. Mange påstår rogue og warrior, men dette er faktisk feil. Jeg kan gjerne utdype hvorfor. (Jeg tar forresten hvilkensomhelst warrior/rogue twink i BG som paladin, har også klart 2 vs 1 før) 9625477[/snapback] Gogo utdyp dette 9626654[/snapback] Så at jeg allerede hadde vart tidliger i tråden (samme side), hadde visst glemt dette. Les litt lenger opp, så står det forklart.
Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Warrior er piss funny som twink! Er egentlig litt imot pala's. De tar jo ikke noe dmg, de er healere!! 8826174[/snapback] Pass kjeften din, sånne som deg er grunnen til at det er så få healere som spiller i det hele tatt. Du hadde ikke fått en eneste heal fra meg om du snakka sånn. On topic: Selv har jeg en paladin twink på level 29. Per dags dato kommer jeg på førsteplass i hver eneste BG og er ellers vanvittig sterk. Fordelen med en paladin er god. Mens roguer/warriors sliter med snares og slowing effects, så har du som paladin Blessing of Freedom og kan fritt løpe videre og måke øksa/hammeren din inn i hodet på folk. I tillegg har du en stun, noe som f.eks. warriors mangler, veldig kjekt om du må stikke av eller vil ta igjen en annen luring som forsøker å stikke fra deg. Det beste av alt er likevel Divine Protection (og Blessing of Protection). Med Divine Protection har jeg 8 sekunders full immunitet, noe som akkurat er nok til å brenne av en hel Heavy Runecloth Bandage = 2000 hp uten at noen kan hindre deg. Og som en ren bonus får du Lay on Hands, 100% HP instant heal hver time. Det er ikke rent sjeldent jeg står på toppen av lista i BG og er blant de med aller minst deaths, rett og slett fordi det er så jævla vanskelig å drepe meg eller å slowe/roote meg. PS: Paladin er ikke svakt, det er bare tull fra folk som ikke har spilt det selv og er fulle av fordommene sine. Critter glatt 800-900 på clothies. Editert: Har forresten Consecration, bruker du den riktig vil roguer omtrent aldri ha sjansen til å ambushe deg. Bruker den også med 70-80% sukess til å bryte stealthen til andre roguer som vanisher. 9171945[/snapback] Da startet jeg en paladin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå