kloningen Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 hej ja, skal kjøpe meg vista... så kom jeg over noe som het windows vista fullversion og windows vista oppgradering hva re forskjellen? ettersom fullversion er dyrere? kjekt med acer ferrari, ALLE drivere og programmer til vista finnes på siden dems
Rulator Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 begge 2 er en fullverjson bare så det er sagt men finnes jo flere typer da ultimate, home, bussiness osv
kloningen Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 begge 2 er en fullverjson bare så det er sagt men finnes jo flere typer daultimate, home, bussiness osv 8822575[/snapback] ja det vet jeg.... er det sånn ta fullversinen er den med den uberfete boksen? og oppgraderingen er OEM ?...
cfcmegafan Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 viss du har xppå maskinen kan du kjøpe oppgraderingen, mens om du ikke har opprativsystem innstalert, må du kjøpe fullversjon.. trur eg
kloningen Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Okey, tusen takk for hjelp skal kjøpe oppgraderingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå