YpsiNine Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kjöpte spillet idag og skal starte opp i kveld (er på jobb nå), tenkte på denne rasen og klassen som en utfordring. Om det finnes noen av nevnte rase/klasse her så post gjerne erfaringer og eventuelt bilder! Endret 9. juni 2007 av Collapse Generation
diskoduck Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg rolla Elf Minstrel, angrer litt på det nå. Rasen har elendige abilities. Velg heller Man eller Hobbit, de har mye bedre racial traits.
YpsiNine Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 Jeg rolla Elf Minstrel, angrer litt på det nå. Rasen har elendige abilities. Velg heller Man eller Hobbit, de har mye bedre racial traits. 8819417[/snapback] Det var interessant. Men hva synes du om Minstrel som klasse da? Hvis du ser bort fra at du rolla Elf.
diskoduck Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Tja, på høyere levels er det for det meste en gruppeklasse. Nesten alltid behov for en minstrel, men det nytter ikke å grinde solo som minstrel. Det er dødskjedelig, omtrent som å grinde som holy/disc priest i WoW.
neoman Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 minstrel er klassen for deg som ønsker å få lett gruppe- nye venner og ett godt kinship lett. som ministrel står du på høy lvl for det meste å healer i bakrunden, holder resten av gruppa sin morale oppe spesielt guardianen. når man skal gjøre instancer eller gruppe quester som innholder mye eliter noe 50% av questene på høy lvl gjør må man ha en ministrel, siden ministrel er en av de minst spillte klassene ( vis ikke den minst spillte ) bruker folk mye tid på å lete etter ministrel. vis dere har spillt wow er det på en måte som å ikke ha en av de 4 healing klassene i gruppa, bare att i lotro er ministrel den ene klassa som er en akseptabel healer.
Moonshield Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Og være elf-champion funker ballhest. Angrer faktisk litt men...Er i lvl 40, så er ingenting å gjøre med det. Men når jeg når 50 lager jeg vel en ny. On topic: Jeg har prøvd elf-minstrel. Var helt greit, selvom minstrel nesten alltid er avhengig av group. Men det er også en class som ofte er trengt, så det er ganske lett å finne seg fellowships, ergo: som også gjør det lettere og lvl'e. Jeg rolla Elf Minstrel, angrer litt på det nå. Rasen har elendige abilities. Velg heller Man eller Hobbit, de har mye bedre racial traits. 8819417[/snapback] Hvor langt har du faktisk kommet med en elf? Endret 12. juni 2007 av Aradin
diskoduck Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg rolla Elf Minstrel, angrer litt på det nå. Rasen har elendige abilities. Velg heller Man eller Hobbit, de har mye bedre racial traits. 8819417[/snapback] Hvor langt har du faktisk kommet med en elf? 8839616[/snapback] Level 50 minstrel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå