Solosuper Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 har vært vant til pc med oppløsning 1600 x men har nå en som bare er 1280 x og det må jeg bare leve med en stund, men jeg synes ikonene er så store på skrivebordet da, er det noe mulighet å denne vista saken å gjøre dem mindre på en enkel måte? har jo ikke dårlig syn eller noe, så er det er forstyrrende at de skal være så store. mvh Alexander
Guttorm190E Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Ja det er en mulighet for å endre dette. Tror det er under display eller noe på Control Panel. Hadde bare vista en liten stund, men irriterte meg over det samme.
sony123 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 har vært vant til pc med oppløsning 1600 x men har nå en som bare er 1280 x og det må jeg bare leve med en stund, men jeg synes ikonene er så store på skrivebordet da, er det noe mulighet å denne vista saken å gjøre dem mindre på en enkel måte? har jo ikke dårlig syn eller noe, så er det er forstyrrende at de skal være så store. mvh Alexander 8818576[/snapback] Marker ett ikon på skrivebordet, trykk ned ctrl og bruk rullehjulet på musa til å regulere størrelsen.
Solosuper Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 har vært vant til pc med oppløsning 1600 x men har nå en som bare er 1280 x og det må jeg bare leve med en stund, men jeg synes ikonene er så store på skrivebordet da, er det noe mulighet å denne vista saken å gjøre dem mindre på en enkel måte? har jo ikke dårlig syn eller noe, så er det er forstyrrende at de skal være så store. mvh Alexander 8818576[/snapback] Marker ett ikon på skrivebordet, trykk ned ctrl og bruk rullehjulet på musa til å regulere størrelsen. 8818682[/snapback] det ble saker det:) helt sykt:) takk
RexRon Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 har vært vant til pc med oppløsning 1600 x men har nå en som bare er 1280 x og det må jeg bare leve med en stund, men jeg synes ikonene er så store på skrivebordet da, er det noe mulighet å denne vista saken å gjøre dem mindre på en enkel måte? har jo ikke dårlig syn eller noe, så er det er forstyrrende at de skal være så store. mvh Alexander 8818576[/snapback] Marker ett ikon på skrivebordet, trykk ned ctrl og bruk rullehjulet på musa til å regulere størrelsen. 8818682[/snapback] det ble saker det:) helt sykt:) takk 8818702[/snapback] Eller høyreklikk på skrivbodet. Gå på vis ikoner. Så endrer du alle sammen.
filthyhabits Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 har vært vant til pc med oppløsning 1600 x men har nå en som bare er 1280 x og det må jeg bare leve med en stund, men jeg synes ikonene er så store på skrivebordet da, er det noe mulighet å denne vista saken å gjøre dem mindre på en enkel måte? har jo ikke dårlig syn eller noe, så er det er forstyrrende at de skal være så store. mvh Alexander 8818576[/snapback] Marker ett ikon på skrivebordet, trykk ned ctrl og bruk rullehjulet på musa til å regulere størrelsen. 8818682[/snapback] det ble saker det:) helt sykt:) takk 8818702[/snapback] Eller høyreklikk på skrivbodet. Gå på vis ikoner. Så endrer du alle sammen. 8931562[/snapback] Eller bare venstreklikk på et ledig sted på skrivebordet og hold ctrl-tasten nede mens du scroller med hjulet.
Imaginary Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Man kan jo få dem noe så inni granskauen store også
kloningen Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Man kan jo få dem noe så inni granskauen store også 8940998[/snapback] og samtidig beholde kvaliteten, waw det er ikke dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå