KeyanZa Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 går aldri, jeg skulle bytte tilbake server, sendte mail osv. fikk bare at det ikke gikk, måtte vente 3 månder men det var jo pvp til pvp da
wetass_ohyes Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Silvermoon er en bra server. 8820857[/snapback] Det har jeg også hørt. Noen ingame venner migrated dit.
John Keats Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 går aldri, jeg skulle bytte tilbake server, sendte mail osv. fikk bare at det ikke gikk, måtte vente 3 månder men det var jo pvp til pvp da 8820826[/snapback] Hva skrev du i mailen? Jeg ringte dem på phone-support og fikk beskjed om å sende email til [email protected] for å få charsa tilbake på riktig server. De sa det kunne ta noen dager bare.
Prectorex Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Har spilt på silvermoon helt siden jeg startet å spille wow, og jeg synes dette er en veldig bra server
KeyanZa Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 går aldri, jeg skulle bytte tilbake server, sendte mail osv. fikk bare at det ikke gikk, måtte vente 3 månder men det var jo pvp til pvp da 8820826[/snapback] Hva skrev du i mailen? Jeg ringte dem på phone-support og fikk beskjed om å sende email til [email protected] for å få charsa tilbake på riktig server. De sa det kunne ta noen dager bare. 8820893[/snapback] skrev at jeg var blitt hakket, og ville ha tilbake char min tilbake til serveren, skrev til den mail addressa du har der. fikk svar at det ikke kunne la seg gjøre, blablabla. masse dritt at jeg måtte bytte passord osv,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå