Gå til innhold

"gaming" laptop til 7000-8000 kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dette er vel det beste tilbudet. 2 gb ram veske og mus til 6995 kr..  skjermkortet såg ikkje so verst ut heller  :dribble:  ka synest dere?

8867633[/snapback]

Du skriver at du ønsker en Gaming laptop ikke sant? verken forslag 1-2-3 er dette samt verken GO7200-Go7300- X1300 er ikke noe gaming kort... Du har fått et par gode forslag her og Delevar sitt er nok det beste, skal du ha litt glede av å spille så kjøp en maskin med min GO 7600 256MB "Dedikert minne" eller X1600 256 "Dedikert minne" styr unna hypermemory elendig på ytelsen kontra de som har 100% dedikert minne.

Min konklusjon er at du ikke får en god "gaming" laptop til 7-8000,- tjo bing ;)

Skrevet

eg veit att eg ikkje får ein bra gaming laptop til 7000-8000 kr.. men eg har jo ein 360 som eg spiller på .. men på ferie ka det vere morsomt å spille litt av og til.. og i skoletimane :p

Skrevet
eg veit att eg ikkje får ein bra gaming laptop til 7000-8000 kr..  men eg har jo ein 360 som eg spiller på .. men på ferie ka det vere morsomt å spille litt av og til.. og i skoletimane :p

8867872[/snapback]

Jeg ville lagt på en tusenlapp og kjøpt den delevar har anbefalt med Vista og 2024MB minne så kommer den på 9000,-. Jeg har selv GO7600 256MB og det er et godt kort sammtidig man ikke bør ha noe dårligere hvis man liker å spillle. Den tusenlappen gir deg mye glede kontra mulig irritasjon...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...