wan Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Er det mulig å ha et bilde/bakgrunnsbilde til å overstyre de gitte elementene i et html-dokument? Altså, at bildet legger seg over DIV-ene osv.
eigan Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det skjønte jeg ikke mye av, men du kan jo prøve position: absolute; Endret 8. juni 2007 av Einar
wan Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 Dårlig forklart, eller bare manglende kunnskap på området. Jeg vil at bakgrunnsbildet mitt skal legge seg over halve headeren og deler av containeren. Nå viser ikke bildet en gang, da det blir skjult bak innholdet på siden.
Ståle Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det er en grunn til at det heter bakgrunnsbilde men position:absolute; og/eller z-index: 9999; burde fa det til toppen hvis jeg skjonner hva du mener.
eigan Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Det kommer jo også ann på hvor du plasserer objektet i html koden din da. Bakgrunnsbilde burde jo være først i html koden (rett etter <body>.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå