Rampelyset Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Kjæresten min opplevde i dag at skjermen på hennes Nokia 6111 gikk i stykker. Telefonen fungerer, men er kun et lite område av skjermen man kan se noe på. Er det noen her som kan være så behjelpelige med å skrive ned hvilke taster vi må trykke for å få kopiert alle kontaktene over på SIM-kortet? Helt fra telefonen står med operatørlogo i displayet til kontaktene er ferdig overført til SIM. Er vel Nokia sin 40-serie på denne. Link til Nokia 6111 På forhånd mange takk for all god hjelp!
angellwax Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Kjæresten min opplevde i dag at skjermen på hennes Nokia 6111 gikk i stykker. Telefonen fungerer, men er kun et lite område av skjermen man kan se noe på. Er det noen her som kan være så behjelpelige med å skrive ned hvilke taster vi må trykke for å få kopiert alle kontaktene over på SIM-kortet? Helt fra telefonen står med operatørlogo i displayet til kontaktene er ferdig overført til SIM. Er vel Nokia sin 40-serie på denne. Link til Nokia 6111 På forhånd mange takk for all god hjelp! 8809865[/snapback] Jeg hadde villet ringt til Nokia sin support telefon i Norge. Er det noen som kan disse telefonene ut og inn så er det vel dem Telefonnummeret er 22 97 17 17 og de har åpent ni til ni på hverdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå