Calc Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Sjelden folk skryter av bedrifter når de gjør en god jobb, men det har jeg tenkt å gjøre. Min opplevelse: 1.Batteri tar kvelden 2.Ringer Dell tekniske support og sier ifra 3.Dagen etter blir et nytt batteri levert på døren. Nydelig kundebehandling spør du meg!
krbalto Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Slik skal det være! Ros når det er fortjent og ris når det er fortjent! Mvh
Sandedk Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Bestilte Dell 3007 skjerm 30 mai. Fikk bekreftet leveranse 14 juni, men ble levert 5 juni. Positiv overraskelse.
-Tommy Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Sjelden folk skryter av bedrifter når de gjør en god jobb, men det har jeg tenkt å gjøre. Min opplevelse: 1.Batteri tar kvelden 2.Ringer Dell tekniske support og sier ifra 3.Dagen etter blir et nytt batteri levert på døren. Nydelig kundebehandling spør du meg! 8809780[/snapback] Opplevde faktisk akkurat det samme for rundt en måneds tid siden. Har hatt en opplevelse til som er veldig lik denne. 1. Pc dør og jeg ringer Dell Support 2. Han jeg snakker med kommer frem til at det er harddisk som har tatt kvelden. 3. Klokken 10.00 dagen etterpå ringer DHL på døren hos meg med en ny harddisk. Stå på Dell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå