Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt anarki - hva bør være lov?


Anbefalte innlegg

(Hvis mods synes denne passer bedre inn under politikk og samfunn, bare sleng den dit uten mer vræl!)

(Okstad står for emnetittelen)

 

Etter at en liten diskusjon, startet i posten Er toppløst noramlt?, ble stoppet, tenkte jeg vi kunne fortsette diskusjonen her. Emnet var om post-lageren burde sole seg med andre når kjæresten ikke var til stedet og om det var normalt for jenter å være toppløse etc..

 

Jeg la ut f.eks kommentaren:

Hvis han kan bade toppløs, burde du få bade toppløs.

 

Hvis du MÅ bruke Bh, kan han bruke Bh.

 

og

 

Dyr får jo lov til å gjøre det hvor de vil, hvorfor skal vi være så forskjellige som også er dyr?

 

og fikk ganske snåle tilbake meldinger etter min mening. Meningen med posten kommer her:

 

Vi skal fortsette diskusjonen og diskutere om nakenhet for rasen mennesker burde være mer ubrett i dagligheten etc.. Andre dyre arter går rundt nakne og uten klær i offentlighet i norge, men hvis mennesker gjør det blir de kastet i buret og får en saftig bot. Grunnen til at man ikke kan gå naken er fordi det virker pårørende, eller ekkelt. Men det er kanskje kun noen få som synes det er ekkelt, så skal vi ofre oss for dem?

 

Også er det mange andre ting som er ekkelt for oss mennesker, eller lignende. Noen synes kanskje ikek det er like greit å se rett inn i hullet til kattene når de går forbi, så skal vi derfor sette en klomp der så vi ikke synes det er ekkelt? Noen synes det er ekkelt at noen har kort hår (vet ikke om noen enda), så skal det bli forbudt siden noen synes det.

Samtidig blir ting med voldelig innhold, som f.eks serier, ikke advart, men flesteparten synes vold er en ekkel ting.

 

 

Hvorfor skal så mye ting som er nøytrale for vår seksualitet bli vist mens det som virkelig gir oss kikk bli kuttet ned på og sensurert som pesten selv?

Burde det være lov for oss mennesker å gå rundt nakne som alle andre dyr og innstekter? Og eller hva burde være lov deretter til å gjøre i ren naken tilstand?

 

Diskuster ;)

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg hadde tatt skade av det mentalt om to mennesker jeg ikke finner estetisk tiltrekkende ha seg på forskjellige steder der jeg er, i det offentlige.

8809308[/snapback]

 

Støtter den der fullt og helt asså.

Seksuelt anarki høres veeeldig dramatisk og drastisk ut.

8809331[/snapback]

 

Hva med to hunder? Skal de bli jaget bort eller og/eller sent i hunde fengesel siden de har sex offentlig?

Lenke til kommentar
Hva med to hunder? Skal de bli jaget bort eller og/eller sent i hunde fengesel siden de har sex offentlig?

8809357[/snapback]

 

Aha, så vi skal sammenlignes med hundene.

Kanskje jeg skal sette meg til og drite i parken også.

Eller stå og rope uten stopp i gatene klokka 4 på natta helt uten grunn.

Å sammenligne mennesker med hunder blir rett og slett helt på jordet i mine øyne.

Lenke til kommentar
Hvorfor sammenligne jenter og gutter? Vi er forskjellige. Gutter har ikke pupper, så hvorfor i alle dager skulle de bruke bh?

Nei til likestilling.

 

For øvrig er jeg enig med Lovskogen jeg også.

8809363[/snapback]

Hva har vi gutter da hvis jenter kun har pupper? Ikke vet jeg, men det jeg kan si er at pupper/bryst er det samme. BH står for Bryst-holder, chest er bryst på engelsk og på maskinen på trenings senteret står det "chest-noe greier".

 

Ikke kom er å si at gutter ikke har pupper ;)

Lenke til kommentar
Hva har vi gutter da hvis jenter kun har pupper? Ikke vet jeg, men det jeg kan si er at pupper/bryst er det samme. BH står for Bryst-holder, chest er bryst på engelsk og på maskinen på trenings senteret står det "chest-noe greier".

 

Ikke kom er å si at gutter ikke har pupper ;)

8809411[/snapback]

Du skjønte hva jeg mente.

8809425[/snapback]

Jeg skjønte faktumet om at vi menn ikke har pupper som kan brukes til å melke, men noen menn har faktisk pupper som går utover som faktisk kan sees på som eklere enn kvinnenes sitt, hvis man skal si det på den måten.

 

Edit:

 

Aha, så vi skal sammenlignes med hundene.

Kanskje jeg skal sette meg til og drite i parken også.

Eller stå og rope uten stopp i gatene klokka 4 på natta helt uten grunn.

Å sammenligne mennesker med hunder blir rett og slett helt på jordet i mine øyne.

8809380[/snapback]

 

Tok hunder som et eksempel siden det er en annen dyreart. Kan godt da katter eller elefanter hvis du vil?

Endret av Articfare
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at noen ville tatt faktisk skade av å se folk i fri utfoldelse i det offentlige, men jeg tviler på at noen har skade av at det ikke er lov heller.

 

Er det lurt å ha lover mot ting folk synes er ekkelt? I India er det ikke lov å kysse i offentligheten, for det synes de er skrekkelig ekkelt og uanstendig, for eksempel.

Lenke til kommentar
Ikke kom er å si at gutter ikke har pupper ;)

8809411[/snapback]

Gutter har da pokker meg ikke pupper. Det blir jo helt galt å kalle et herre bryst pupper. Pupper er ting det kommer melk ut av, som er særegent for jenter.

Dere har bryst. Det er og det som står på trenings aparatene, bryst ikke pupper..

Lenke til kommentar
Ikke kom er å si at gutter ikke har pupper ;)

8809411[/snapback]

Gutter har da pokker meg ikke pupper. Det blir jo helt galt å kalle et herre bryst pupper. Pupper er ting det kommer melk ut av, som er særegent for jenter.

Dere har bryst. Det er og det som står på trenings aparatene, bryst ikke pupper..

8810371[/snapback]

Bryst er det samme som pupper.

Lenke til kommentar
Bryst er det samme som pupper.

8810378[/snapback]

Jeg vil ikke si at bryst er det samma som pupper nei. Bryst er hele brystet, altså brystkassen, hele greien. Mens pupper er bare puppene..

Så syns det er feil å omtale menns bryst som pupper..

Lenke til kommentar
Bryst er det samme som pupper.

8810378[/snapback]

Jeg vil ikke si at bryst er det samma som pupper nei. Bryst er hele brystet, altså brystkassen, hele greien. Mens pupper er bare puppene..

Så syns det er feil å omtale menns bryst som pupper..

8810386[/snapback]

Så hva betyr BH for da? Det betyr Bryst-Holder, og hvis damer har pupper mens menn har bryst burde kanskje vi menn bruke BH :!:

 

Men jeg skjønner poenget ditt. At pupper inneholder melk etc. for å amme barn. Men til vanlig pleier man å si pupper til både menn og kvinner, også bryst.

 

Men du mener vell ikke at man skal fortsette med sensuren av kvinners bryst/pupper?

Lenke til kommentar
Så hva betyr BH for da? Det betyr Bryst-Holder, og hvis damer har pupper mens menn har bryst burde kanskje vi menn bruke BH :!:

 

Men jeg skjønner poenget ditt. At pupper inneholder melk etc. for å amme barn. Men til vanlig pleier man å si pupper til både menn og kvinner, også bryst.

 

Men du mener vell ikke at man skal fortsette med sensuren av kvinners bryst/pupper?

8810427[/snapback]

Du selv ser at det du skriver bare er dumt sant? Gutter med BH? Ja værsegod, det er bare å prøve..

 

Jeg omtaler aldri gutters bryst som pupper! Og det gjør ikke vennene mine heller..

 

Ja det mener jeg faktis. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke skal sensurere de. Hvorfor skal vi ikke gjøre det forresten? Hva er det du vil? At du skal få se pupper over alt? Er det målet?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...