Datass Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hey folkens... jeg har Dedicated server til CZ/1.6... jeg har posta her en gang før, der jeg lurte på hvordan man la lyder inn i server'n.. jeg fikk det till.. Men nå er det noe nytt: Hvordan ligge inn Skins i dedicated server... Håper virkelig dere kan hjelpe meg. Tusentakk på forhånd.. Endret 8. juni 2007 av Datass
Hayer Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Bruk AmxModX(eller en annen version) og søk litt på nettet og se på andres sine script. Kunne installert Superhero Mod(siden dark maul har et sverd ) å sett på hvordan de gjør det, men det er vel bygget ganske godt opp..
Datass Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 Bruk AmxModX(eller en annen version) og søk litt på nettet og se på andres sine script. Kunne installert Superhero Mod(siden dark maul har et sverd ) å sett på hvordan de gjør det, men det er vel bygget ganske godt opp.. 8811412[/snapback] jeg har AmxModX.. jeg har også RPG-mod (som mange Source servere har) jeg lurer bare på hvordan man har våpenskins.. er det ingen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå