rayman85 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 jeg har tenkt meg ny mobil, d står mellom samsung u600 og sony k810i. jeg bruker mobilen til å ta bilder, mp3 spiller, er også opptatt av design! jeg vet at sony`n har bedre kamera, men er det mye forskjell? jeg er også åpen for andre forslag. helst i samme prisklasse. (ikke flipp mobil) takk for svar:)
Sterri08 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hadde jeg hatt valg mellom de to mobilene ville jeg nok valgt K810i, veldig brukervennelig, godt kamera og en grei nok mp3-spiller. Har også godt design
Lagn Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) jeg vet at sony`n har bedre kamera, men er det mye forskjell? 8797582[/snapback] jeg ville først tro det var enorm forskjell, en ultraultratynn samsungmobil med massemasse skrytemegapixelz, iforhold til k810/k800(har samme kamera) men samsungen har ifølge meg(som ikke har peiling) og disse bildene brukbar kvalitet, og MYE bedre enn jeg forventet.. mobilfoto, k800 mobilfoto, u600 jeg er forresten helt enig med personen over meg Endret 6. juni 2007 av megaloman
auto6 Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Du burde lese testen på amobil, u600 får ikke akkurat mye skryt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå