Swafty Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hei Hver gang etter jeg minimerer CS Source og så maksimerer det igjen så kommer denne feilmeldinga opp og lukker CSS: Engine Error: failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockIndexBuffer Plager livet av meg fordi har msn på samtidig som jeg spiller cs så må alt tabbe ut hele tiden for å se hva som er skrevet
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 La meg gjette, du har ATI-skjermkort? Last ned nyeste drivere og nyeste versjon av DirectX, om du ikke har det.
Swafty Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 La meg gjette, du har ATI-skjermkort? Last ned nyeste drivere og nyeste versjon av DirectX, om du ikke har det. 8796965[/snapback] Jepp, har det. Skal prøve det takk
Glufsa Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 HeiHver gang etter jeg minimerer CS Source og så maksimerer det igjen så kommer denne feilmeldinga opp og lukker CSS: Engine Error: failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockIndexBuffer Plager livet av meg fordi har msn på samtidig som jeg spiller cs så må alt tabbe ut hele tiden for å se hva som er skrevet 8796881[/snapback] Har du nyeste DirectX? virker som det er en feilmelding for DirectX 8
Swafty Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Hmm Hvor laster man ned directx da? Funka ikke fra microsoft, bruker min brors xp cd og det sto at jeg måtte kjøpe noe dritt som jeg da ikke gidder.. noen som har link?
Jooakim Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html kjetilm/DukeCoke: Jeg skjønner ikke helt vitsen med å nevne det med DirectX når jeg allerede har nevnt det... Endret 7. juni 2007 av Jooakim
Swafty Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Takk, okei men ser ut som at problemet er blitt fiksa når jeg installerte nyeste ati drivere
kjetilm Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Nei jeg tenkte bare at han karnskje ville føle seg tryggere på det når flere har gjort det samme. Men men. Det har i vertfall jeg gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå