Andrs Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det er tåkete i søkeren. Det er både på bildet jeg skal ta og infoen. Noen som vet hva det kan komme av?
pederk Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Du finner sannsynligvis et lite hjul ved siden av søkeren du kan vri på. Gjør dette mens du ser i søkeren, og stopp når det ser skarpt ut.
MightyTwin Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Du finner sannsynligvis et lite hjul ved siden av søkeren du kan vri på. Gjør dette mens du ser i søkeren, og stopp når det ser skarpt ut. 8797996[/snapback] Vil bare legge til litt mer informasjon til pederks svar: Kalles forøvrig diopterjustering. Jeg vil råde deg til å se på informasjonslinjen når du justerer; når dette ser sylskarpt ut, så er den innstilt riktig. Veldig smart hvis en bruker briller av lav styrke, eller er litt svaksynt generelt. -MightyTwin.
Andrs Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Pinlig Takk! Nå ble jeg glad for at det var så lett. Tusen takk! Jeg viste om det hjulet men tenkte ikke på det. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå