milkshake1 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Har eit problem med nettet mitt/routeren min.. Internettet dett ut ofte, dvs eg greier ikkje surfe, men å snakke på msn går bra. Dette skjer mangen ganger for dagen, og eg kan ikkje surfe på 10-15 min. Så kjem det tilbake å fungerar slik det skal. Har prøvd å slå av og på router, men det hjalp ikkje. Nokon som kan hjelpe meg?
Ezzpena Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Har eit problem med nettet mitt/routeren min.. Internettet dett ut ofte, dvs eg greier ikkje surfe, men å snakke på msn går bra. Dette skjer mangen ganger for dagen, og eg kan ikkje surfe på 10-15 min. Så kjem det tilbake å fungerar slik det skal. Har prøvd å slå av og på router, men det hjalp ikkje. Nokon som kan hjelpe meg? 8796575[/snapback] jeg har et lignende problem på zyxel g-2000 plus, men har ikke funnet ut av det
sjurtf Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Samme feil på mitt ZyXEL rutermodem (660HW-T3) Telenor firmware :S
Blaz3r Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 merkelig problem. jeg har ikke det problemet. hjelper kansje å oppgradere firmware ?
Rim Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Kjører dere p2p-programmer? Virker som om dere går tom for antall sessions slik at nye ikke kan opprettes. Om det er problemet, sett ned antall tilkoblinger i p2p programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå