Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Barbering av overkroppen. Vil hårene vokse mer?


Gjest !

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har litt hår på overkroppen, men ikke noe wow greier. Jeg vurderer å barbere det vekk (no homo)

 

Er det sånn at håret vil bli lengere?

Bli tykkere?

Mer hår enn det var før?

 

Kom litt fakta og egne erfaringer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Har litt hår på overkroppen, men ikke noe wow greier. Jeg vurderer å barbere det vekk (no homo)

 

Er det sånn at håret vil bli lengere?

Bli tykkere?

Mer hår enn det var før?

 

Kom litt fakta og egne erfaringer!

8796063[/snapback]

nei, det vil bli akkurat som i ansiktet: håret er dødt, og det å kutte det har ingen virkning på hårsekkene. muligens vil det se tykkere ut da korte, nykuttede hårstumper ser mer massive ut, men det stimulerer ikke veksten på noen som helst måte. la det heller være, du gror nok til med tiden. alternativt kan du prøve dimoxinil.

 

snopes.com har svarene

Lenke til kommentar
Nei, håret vil ikke vokse fortere.

 

Det er bare en dum myte. . .

8796152[/snapback]

 

 

Jeg kunne tenke meg at de "gamle" hårene er vel mer slitt og kanskje solbleka e.l osv.. Så det hårene som vokser ut vil vel kanskje bli litt mørkere og tykkere? Bare gjetter litt jeg nå altså..

Lenke til kommentar

Vil ikke at hårene skal vokse ut igjen seff. Jeg skrev: Vil hårene vokse mer? Altså, det var det jeg var redd for. Hvorfor fjerne de hvis det bare blir verre. JEG VIL IKKE HA HÅR PÅ KROPPEN! (no homo)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...