frostbitten Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Ja, da var dommedag her. One of the biggest RPG franchises in history, Fallout, just got confirmed for all major gaming platforms instead of PC only through GameInformer leaking their July issue cover. Not much information yet is known, except that we’ll be drooling until the game arrives in 2008. Må desverre jobbe nå, men de som vil lese min reaksjon kan se her. Jeg er den som er mest oppgitt.
Firvulag Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 ånei mange folk får spille spillet! grøss å gru! nei om det skal være slik så kan de liksågodt bare gi faen, jeg vil ikke ha Fallout 3 da.
frostbitten Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 At mest mulig folk får spille det bryr jeg meg personlig lite om. Hadde du lest skikkelig, og i tillegg vært en fan av Fallout-serien ville du kanskje skjønt poenget.
Firvulag Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 jeg mener jeg leste skikkelig og jeg er stor fan av Fallout serien. og er faktisk ikke noe stor fan av Oblivion sin level progression system (det er fake) men har allikavel tru på at Fallout 3 blir bra. og tviler på at det blir turn-based, fordi det er så gammel dags atte kommer neppe til å savne det
-Mr.T- Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det blir altså enda en konsollifisering. Go Bethesda.
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 ånei mange folk får spille spillet!grøss å gru! nei om det skal være slik så kan de liksågodt bare gi faen, jeg vil ikke ha Fallout 3 da. 8794663[/snapback] Det har da ingenting med om hvor mange som får spille spillet, det er snakk om at multiplatform-spill har en tendens til å bli forenklet for å kunne spilles på konsollene. Deus Ex 2 er et prima eksempel.
Firvulag Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 ja jo skjønner vel litt av bekymringene. først å fremst så får man vel bare venne seg til slikt. lite gunstig å bare gi ut på PC. men det er mulig å ha en avansert rpg på konsoll også. men som sagt. jeg håper bare at man får en ordentlig rpg og ikke sånn "fake" level system som i oblivion:P
Dragoncrest Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Synes det er kos at dette kommer på X360, det at spillet blir gimpa pga av at det blir utviklet til konsoller også er vel en utfordring utviklerne må ta. De har vel fått en del pes om dette med tanke på Oblivion, så kanskje de har lært av gamle tabber. Tror uansett ikke at spillet blir dårligere selv om de tar høyde for at de ikke har samme mengde knapper på konsollene. Personlig så tror jeg faktisk at jeg kommer til å kjøpe spillet på X360 hvis det er helt likt grafikk og gameplaymessig på PC. Og ikke kom med noe syting om å være true fallout fan osv. Jeg regner både Fallout 1 og 2 som favoritt spillene mine, og kjøpe begge to når de opprinnelig ble lansert. Deus Ex 2 er et prima eksempel. Deus Ex 2 ble nerfet på grunn av at utviklerne ville nå ut til et bredere publikum, noe som ikke ble noen vinner. Dette hadde ikke nødvendigvis noe med konsoller å gjøre, og hvis det evt er tilfellet så er nå dagens konsoller mer en kraftig nok til å dra tyngre spill hvis utviklerne ønsker det. Endret 6. juni 2007 av Dragoncrest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå