Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

12v punkt i bilen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for svaret :)

men jeg fant en midlertidlig løsning. jeg kobla remoten på ett 12v punkt i bilen og bare koblet på en bryter som er lett tilgjengelig

 

 

men det som er meinga når en permanent løsning er på plass er at skjerm og pc skrur seg på når jeg vrir om nøkkelen(skjermen går ut av dashborde når den får strøm p åremote, og går inn igjenn når strøm blir kuttet)

Endret av Holmez
Lenke til kommentar

Kontakten bak tenningslåsen er jo en god plass å finne tenningstrøm på. Bare å sette på et multimeter for å finne ut hvilken ledning dette er. Direkte kobling på batteriet med sikring til remote er en elendig løsning, spilleren kan da tømme batteriet for strøm om du glemmer å slå den av.....

Lenke til kommentar
Kontakten bak tenningslåsen er jo en god plass å finne tenningstrøm på. Bare å sette på et multimeter for å finne ut hvilken ledning dette er. Direkte kobling på batteriet med sikring til remote er en elendig løsning, spilleren kan da tømme batteriet for strøm om du glemmer å slå den av.....

8803928[/snapback]

 

var noe slikt jeg tenkte. det med knappen var bare midlertidlig. måtte hive på alle dekslene osv.. før bilen skulle på eu kontroll ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...