Xilence Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Jeg skal lage en hjemmeside der jeg kan ha på Engelsk OG på Norsk. Ser at en god del hjemmesider har sånne bilder av flag, og ved å trykke på disse kan man se på hjemmesiden med et annet språk. Hvordan gjøres dette?
thatch Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Du må bare lage to versjoner av hjemmesiden din. En hvor du skriver alt på norsk og en hvor du skriver alt på engelsk. Så lager du feks to bilder på index siden din, et med norsk flagg og et med engelsk flagg. Så legger du en link fra det norske flagget til den norske versjonen av siden din, og en link fra det engelske flagget til den engelske versjonen av siden din. Si ifra hvis det var kronglete forklart så skal jeg prøve å forklare bedre
Ståle Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Eller ha alt design ferdig, ogsa inkluderer du bare ALT av tekst. Det har jeg gjort pa min side (men akuratt det systemet har jeg tatt ned atm) include() is your friend.
Runar0 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Eventuelt så bruker du ei språk fil i php. Dette temaet vart tatt opp for ikkje så lenge sidan så du bør finne noko vist du prøver å søke
Xilence Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 Du må bare lage to versjoner av hjemmesiden din. En hvor du skriver alt på norsk og en hvor du skriver alt på engelsk. Så lager du feks to bilder på index siden din, et med norsk flagg og et med engelsk flagg. Så legger du en link fra det norske flagget til den norske versjonen av siden din, og en link fra det engelske flagget til den engelske versjonen av siden din. Si ifra hvis det var kronglete forklart så skal jeg prøve å forklare bedre 8777497[/snapback] Hjemmesiden er ferdig og funker veldig fint Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå