Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC starter ikke... HD problemer?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er på Lan, hvor selvfølgelig en PC har fucket seg opp. Strømmen ble uheldigvis kuttet imens han drev systemoppretning. Jeg får startet PCen, men når Windowsloading greiene kommer opp resetter PCen seg. Jeg har prøvd å boote fra ny CD hvor jeg får beskjed om at det ikke er noen Harddisker tilgjengelig. Har også prøvd Safe Modus, med samme resultat

 

Personen som eier PCen har kjøpt den fra komplett så jeg kan ikke opne PCen hans! Jeg vet at han kan sende den in på reperasjon, men er det noen måte å fikse feilen uten å åpne PCen?

 

Mvh Daniel

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Er på Lan, hvor selvfølgelig en PC har fucket seg opp. Strømmen ble uheldigvis kuttet imens han drev systemoppretning. Jeg får startet PCen, men når Windowsloading greiene kommer opp resetter PCen seg. Jeg har prøvd å boote fra ny CD hvor jeg får beskjed om at det ikke er noen Harddisker tilgjengelig. Har også prøvd Safe Modus, med samme resultat

 

Personen som eier PCen har kjøpt den fra komplett så jeg kan ikke opne PCen hans! Jeg vet at han kan sende den in på reperasjon, men er det noen måte å fikse feilen uten å åpne PCen?

 

Mvh Daniel

8768404[/snapback]

 

Noe lignende skjedde med min foesrte disk som daua. Jeg reinstallerte og da funka det, men den daua noen uker etterpaa. Den ble bare mer og mer ustabil(syk). Den sluttet aa spinne. Sjekk foerst om disken spinner, om den ikke gjoer det kan han vel bare begynne aa graate. Om den spinner ville jeg lagt til disken i en annen pc for aa sjekke om det var noe liv i den. Om det ikke hjelper er det vel bare aa begynne aa graate igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...