ssswopp Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 heisann, sliter litt med at jeg ikke får noe lyd når jeg skal se filmer osv på nettet. ingen sider som funker. men den funker knall å høre på musikk/se film på winamp, vlc, media player osv osv noen som kan hjelpe meg ?
Liien Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har akkurat samme problemet. Du har vel ikke Creative Audigy lydkort også da? Fordi da kan det hende at vi har samme problem
ssswopp Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jeg har akkurat samme problemet. Du har vel ikke Creative Audigy lydkort også da? Fordi da kan det hende at vi har samme problem 8766049[/snapback] nei det vet jeg ikke. Endret 2. juni 2007 av ssswopp
ssswopp Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jeg har akkurat samme problemet. Du har vel ikke Creative Audigy lydkort også da? Fordi da kan det hende at vi har samme problem 8766049[/snapback] fikk dette svaret på ett annet forum Har det jeg også... Jeg kjører 5.1, og da er høytaller "settingen" satt til 5.1 surround, da får jeg bare lyd ifra wmp og winamp osv. Men ikke fra Youtube og andre sider på nettet. Men om jeg da setter den til Stereo Headset, så får jeg lyd på nettet også... Da har du ihvertfall lyd, men ikke surround da. tongue.gif Og ikke særlig mye bass, men bedre enn ingenting. funke fint til meg hvertfall Endret 2. juni 2007 av ssswopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå