Gå til innhold

Dårlig valg av spill anmeldelse overskrift

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

huff. kom ikke på en bedre tråd overskrift.

Leste nettop noe som nesten fikk hjerte mitt til og stanse. Var innom db.no og kom over overskriften til anmeldelse til spillet "mario Strikers Charged Football". det jeg leste var "Endelig et bra spill til WII". Jeg tenkte bare "hva i h****e er dette?!?!". Joda, jeg leste riktig... Jeg respekterer at journalisten liker spillet. har selv ikke prøvd dette spillet så kan ikke gi min kommentar, men utfra videoen ser det ikke ut til at jeg kommer til og gå til inkjøp av dette. men og påstå at det ikke har kommet bra spill til WII er vell og ta i. Selv om denne personen ikke er av dem som genierklærer zelda kan han vell ikke nekte for at det er et supert spill... personlig syns jeg at det finnes andre måter og dra oppmerksomhet til sin egen anmeldelse. Hadde han feks skrevet "enda et bra spill til WII" eller "Enda et supert mario spill" tror jeg fortsatt at folk hadde lest artikkelen.

Artikkelen

EDIT: har som dere ser dårlig fantasi til valg av tråd overskrift. kom gjerne med tips til en annen tittel.

Endret av Yama
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Han mener nok ikke at Zelda er dårlig, men et er en stund siden det spillet ble utgitt, og siden det har det ikke vært mye bra, muligens kun Excite Truck, og nå kommer det endelig et til...

Skrevet
Han mener nok ikke at Zelda er dårlig, men et er en stund siden det spillet ble utgitt, og siden det har det ikke vært mye bra, muligens kun Excite Truck, og nå kommer det endelig et til...

8762043[/snapback]

det er sant. noe jeg ikke tenkte på.

Skrevet (endret)

Jeg for min del ser ikke noe problem med den overskriften og har sett verre overskrifter her på gamer.

Ta f.eks. 'Jeg føler meg skitten og småslem.'

Synes at nivået på Wii spill jevnt over har vært mye lavere enn på de andre konsollene. Sider som Metacritic viser dette tydelig. Link: http://www.metacritic.com/games/wii/

Her er en sammenlikning over topscorende PS3 og Wii spill. (jeg valgte PS3 fordi den ble sluppet omtrent samtidig. Selv PS3 har jo ikke så veldig bra utvalg.

Husk at dette er listen over de beste spillene. Hadde det vært listen over de dårligste spillene ville Wii kommet enda dårligere ut siden den har mange flere titler med mildt sagt middelmådige anmeldelser.

Wii

1 Legend of Zelda: Twilight Princess, The 95

2 Super Paper Mario 86

3 WarioWare: Smooth Moves 83

4 Madden NFL 07 81

5 Trauma Center: Second Opinion 79

6 Mercury Meltdown Revolution 79

7 Godfather: Blackhand Edition, The 77

8 Rayman Raving Rabbids 77

9 Wii Sports 76

10 Mario Strikers Charged Football 75

11 Elebits 75

12 Super Monkey Ball: Banana Blitz 74

13 Mortal Kombat: Armageddon 74

14 SSX Blur 74

15 Metal Slug Anthology 73

16 Marvel: Ultimate Alliance 73

17 Excite Truck 73

18 Chicken Little: Ace in Action 72

19 Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 72

20 Super Swing Golf 72

PS3

1 Elder Scrolls IV: Oblivion, The 93

2 Resistance: Fall of Man 87

3 Virtua Fighter 5 85

4 MotorStorm (JPN Import Version) 84

5 Fight Night Round 3 83

6 MotorStorm 82

7 Gran Turismo HD Concept 82

8 Tekken 5: Dark Resurrection 81

9 NBA Street Homecourt 81

10 College Hoops 2K7 81

11 Tiger Woods PGA Tour 07 81

12 NBA 2K7 81

13 Call of Duty 3 80

14 Virtua Tennis 3 80

15 NHL 2K7 79

16 Marvel: Ultimate Alliance 78

17 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent 78

18 Ridge Racer 7 78

19 Madden NFL 07 76

20 Calling All Cars! 76

Endret av Xbox-PS2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...