Gå til innhold

Hva er den BESTE story-filmen du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken er den beste story-filmen du har sett :)?

Jeg syns at Here Without You er en utrolig bra story film, den var rørende. Første gang en Wow film har gitt meg tårer ;/

Your turn :dribble:

Endret av Hansen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Here with out you er så motbydelig emo og verdiløst klissete at jeg pisser blod i flere uker bare jeg hører noen nevne den :(

Tales of the Past er imponerende ambisiøs, kudos for hvor utrolig mye de får til. Dessverre punkteres helheten av forferdelig dårlig voiceacting. Protip: IKKE bruk snøvlende svensker med mikrofon fra Nille til 19.95,- i hovedrollen, ørene mine skriiiiiker.

Beste jeg har sett må jo selvfølgelig være Zinwrath 2 Illegal Danish eller hva den nå enn heter. Litt forvirrende og tynn handlig, men solid voiceacting, glimrende filma og morsom.

Endret av Carl M
Skrevet
Here with out you er så motbydelig emo og verdiløst klissete at jeg pisser blod i flere uker bare jeg hører noen nevne den :(

8760240[/snapback]

Idiot

Skrevet
Ikke kom her å si det ikke var trist da gnomen dør!

8760557[/snapback]

Var vel litt trist, men herregud ikke sånn at man begynner å grine av det :p

Moro å høre han svensken på starten som prater om ragnaros :!:

8761919[/snapback]

Ja, det eneste som plaga meg med Tales of the Past 2 var at flere av personene hadde så jævlig dårlig engelsk accent at det ble nesten litt flaut :p Skulle hatt bare engelsk menn eller folk som prater proper engelsk der synes nå jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...