psyches Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hvilken er den beste story-filmen du har sett ? Jeg syns at Here Without You er en utrolig bra story film, den var rørende. Første gang en Wow film har gitt meg tårer ;/ Your turn Endret 1. juni 2007 av Hansen
Zelda_ Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Enig at den er sykt bra. Men må få si Tales of the past var hakket bedre. Lover deg, det er noe av det nærmeste du kommer en gutt griner http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22608 Endret 1. juni 2007 av Zelda_
psyches Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 Stort pluss hvis dere legger ut linker på filmene også
John Keats Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Tales of the Past, helt klart. ( Toern da ) video.google: Tales of the Past I Tales of the Past II warcraftmovies: Tales of the Past I Tales of the Past II
Amon Amarth Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Tales of the past er og blir de beste storyline filmene.
psyches Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 Jeg syns også Return er en veldig bra film, synd at 2'ern sliter med delays da
Carl M Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Here with out you er så motbydelig emo og verdiløst klissete at jeg pisser blod i flere uker bare jeg hører noen nevne den Tales of the Past er imponerende ambisiøs, kudos for hvor utrolig mye de får til. Dessverre punkteres helheten av forferdelig dårlig voiceacting. Protip: IKKE bruk snøvlende svensker med mikrofon fra Nille til 19.95,- i hovedrollen, ørene mine skriiiiiker. Beste jeg har sett må jo selvfølgelig være Zinwrath 2 Illegal Danish eller hva den nå enn heter. Litt forvirrende og tynn handlig, men solid voiceacting, glimrende filma og morsom. Endret 1. juni 2007 av Carl M
Cannabiskopen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Enig at den er sykt bra. Men må få si Tales of the past var hakket bedre.Lover deg, det er noe av det nærmeste du kommer en gutt griner http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22608 8760037[/snapback] Er jo ikke akkurat en veldig trist film da, men utrolig bra og den helt klart beste story filmen som er lagd til WoW hittil. Skal litt til for å slå noe sånt også.
fjeddiu Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Illegal Danish? Får jo Ringenes Herre til å se ut som en gnome jo :!: Kom på en til Dude where is my mount Dude where is my mount 2 Endret 1. juni 2007 av fjeddiu
Akira Kurosawa Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Enig at den er sykt bra. Men må få si Tales of the past var hakket bedre.Lover deg, det er noe av det nærmeste du kommer en gutt griner http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22608 8760037[/snapback] Men fy faen de kunne skaffet seg noen bedre micer.
John Keats Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Moro å høre han svensken på starten som prater om ragnaros :!:
Defo Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Here with out you er så motbydelig emo og verdiløst klissete at jeg pisser blod i flere uker bare jeg hører noen nevne den 8760240[/snapback] Idiot
Cannabiskopen Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Ikke kom her å si det ikke var trist da gnomen dør! 8760557[/snapback] Var vel litt trist, men herregud ikke sånn at man begynner å grine av det Moro å høre han svensken på starten som prater om ragnaros :!: 8761919[/snapback] Ja, det eneste som plaga meg med Tales of the Past 2 var at flere av personene hadde så jævlig dårlig engelsk accent at det ble nesten litt flaut Skulle hatt bare engelsk menn eller folk som prater proper engelsk der synes nå jeg
Knofle Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Illegal Danish er bare BEST! <-- Spesielt rundt 15:15.
psyches Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Skrevet 2. juni 2007 (endret) Do you wanna join my guild? Endret 2. juni 2007 av Hansen
John Keats Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Wanna join my guild? Do you wanna join my guild? Hi, you wanna join my guild? Do you actually wanna join my guild? Ler like mye hver gang :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå